Ik heb een Devolo dLAN 500 Duo Starter Kit (geen wifi, jammer maar spijt komt altijd te laat.)
In onze woonkamer beneden staat het T-Mobile modem en devolo stekker 1.
Twee etages hoger staat stekker 2, bedoeld om de Playstation te bedienen.
Er zitten geen computers in het netwerk.
De lampjes op beide stekkers branden groen, maar er is geen verbinding tussen de 2.
(Regulier T-Mobile Wifi werkt al helemaal niet.)
In de handleiding staat dat stekker 1 niet op een stekkerdoos moet worden aangesloten, maar ik heb geen andere keus. In de buurt van: TV, DVD, Apple TV, Airport Express, versterker, modem, huistelefoon heb ik maar 1 stopcontact.
Kan dat echt het niet functioneren van deze internetstekker verklaren? Wij hebben 100Mb internet. Geen probleem als dat 5 wordt, maar helemaal niets is ook zo wat.
Ik hoop dat ik als beginnende forummer genoeg informatie heb gegeven.
Alvast veel dank voor het meedenken.
In onze woonkamer beneden staat het T-Mobile modem en devolo stekker 1.
Twee etages hoger staat stekker 2, bedoeld om de Playstation te bedienen.
Er zitten geen computers in het netwerk.
De lampjes op beide stekkers branden groen, maar er is geen verbinding tussen de 2.
(Regulier T-Mobile Wifi werkt al helemaal niet.)
In de handleiding staat dat stekker 1 niet op een stekkerdoos moet worden aangesloten, maar ik heb geen andere keus. In de buurt van: TV, DVD, Apple TV, Airport Express, versterker, modem, huistelefoon heb ik maar 1 stopcontact.
Kan dat echt het niet functioneren van deze internetstekker verklaren? Wij hebben 100Mb internet. Geen probleem als dat 5 wordt, maar helemaal niets is ook zo wat.
Ik hoop dat ik als beginnende forummer genoeg informatie heb gegeven.
Alvast veel dank voor het meedenken.