Tesla verlaagt prijs voor al zijn auto's in de VS

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-10 09:53

Blokker_1999

Full steam ahead

Topicstarter
@arnoudwokke nieuws: Tesla verlaagt prijs voor al zijn auto's in de VS

In het artikel staat
Bovendien verlaagt de overheid belastingteruggave op elektrische auto's in de VS, waardoor consumenten 3750 dollar extra moeten betalen.
Dit is evenwel niet correct. Deze daling is enkel van toepassing op Tesla en later dit jaar ook op Chevrolet (ik geloof vanaf Q2) omdat zij de kaap van 200 000 verkochte wagens hebben overschreden. 6 maanden na deze daling halveert het belastingvoordeel een tweede keer en nog eens 6 maanden later is het volledig gedaan met belastingvoordelen voor kopers van wagens van deze merken.

Het is ook niet zo dat zij 3750 dollar extra moeten betalen. De prijs die ze betalen blijft gelijk. Wel mogen ze een bedrag in mindering brengen op hun belastingaangifte, op voorwaarde dat ze dus minstens zoveel aan belastingen moeten betalen.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarnaast zou ik eigenlijk wel graag willen weten wat die auto's dan kosten. Ik weet eigenlijk al niet precies wat die auto's in Nederland kosten, laat staan in de VSA.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-10 20:59

arnoudwokke

Redacteur
@Blokker_1999 dank, ik heb het gewijzigd :)

@Verwijderd vind ik ook een goede, ik heb de vanaf-prijs toegevoegd :)

Dank beide!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 20:24:
Daarnaast zou ik eigenlijk wel graag willen weten wat die auto's dan kosten. Ik weet eigenlijk al niet precies wat die auto's in Nederland kosten, laat staan in de VSA.
Tesla doet de verkoop en onderhoud zelf, ze hebben geen dealernetwerk zoals andere merken. Daarom is het ook heel makkelijk om de prijzen op te zoeken op https://www.tesla.com/nl_NL/?redirect=no

Als je je land veranderd naar VS dan krijg je de prijzen in de VS.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2019 01:28 ]