Vorige week (26 december) contact gehad i.v.m. het verkopen van het spel Animal Crossing aan hentai. Contact verliep soepel en snel in het begin. We hadden een overeenkomst en hij vroeg om mijn gegevens zodat ik het geld kon krijgen en ik het op kon sturen. Dus ik dacht, oké! Bedrag zal er vast wel op staan. Nope, nog niks. Ik had hem nog een paar keer gevraagd of hij interesse had (vier dagen later?). En tot 1 januari niks meer gehoord, dus ik ging er vanuit dat hij geen interesse meer had. Ondertussen een andere koper via Marktplaats gekregen. Dit laten weten aan hentai en naar aanleiding van dit een slechte review ontvangen en gegeven.
Nu lijkt het mij oneerlijk dat ik een slechte review heb gekregen. Ik ben netjes, ik heb meerdere keren gevraagd en ik heb het hem laten weten over de andere koper. Dus, voor mij schetst hij een totaal ander beeld van mij, door zijn review.
Voel me onterecht verkeerd neergezet.
** Hij heeft mij gevraagd om een betaalverzoek te sturen, dit snapte ik niet? Want ik ken het wel van Marktplaats en niet van Tweakers, daarom heb ik mijn persoonlijke gegevens gestuurd**
Nu lijkt het mij oneerlijk dat ik een slechte review heb gekregen. Ik ben netjes, ik heb meerdere keren gevraagd en ik heb het hem laten weten over de andere koper. Dus, voor mij schetst hij een totaal ander beeld van mij, door zijn review.
Voel me onterecht verkeerd neergezet.
** Hij heeft mij gevraagd om een betaalverzoek te sturen, dit snapte ik niet? Want ik ken het wel van Marktplaats en niet van Tweakers, daarom heb ik mijn persoonlijke gegevens gestuurd**
[ Voor 9% gewijzigd door lindseysew op 02-01-2019 18:37 ]