[feedback] Verspringen pagina door advertentie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Malloot
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-09 16:29

Malloot

bekijk eens wat anders

Topicstarter
Als je in de pricewatch op een product klikt, duurt het 1-2 seconden voordat de advertentie bovenaan de pagina wordt geladen. Het gevolg is dat de pagina telkens verspringt doordat de hoogte op die plek veranderd. Daardoor klik ik telkens mis als ik een afbeelding wil vergroten. Daarnaast is het simpelweg storend. Het is een bekend fenomeen waar wel meer websites mee te maken hebben.

Als het mogelijk is de advertentiehoogte al te weten voordat de pagina geladen wordt zou het probleem te verhelpen moeten zijn.

Een andere optie is de minimale hoogte al instellen op de minimale advertentiehoogte zodat hij alleen bij hogere advertenties verspringt.

[ Voor 12% gewijzigd door Malloot op 02-01-2019 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dit is op GoT ook een bekend probleem, helaas kan de hoogte voor zover ik niet vooraf vastgesteld worden en plek reserveren is ook niet handig voor het geval er eens geen advertentie wordt geladen ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Raven op 02-01-2019 18:34 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 16:55

MsG

Forumzwerver

Raven schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 18:32:
Dit is op GoT ook een bekend probleem, helaas kan de hoogte voor zover ik niet vooraf vastgesteld worden en plek reserveren is ook niet handig voor het geval er eens geen advertentie wordt geladen ;)
Dat heb ik toch echt liever dan die verspringing de hele tijd. Ik erger me hier ook al langer aan. De reactie vanuit Tweakers is vaak wel een beetje in het kader van 'live with it', terwijl mijn whitelist op Tweakers echt vanuit de gunfactor moet komen. Als er dan te veel UX-irritatie gaat ontstaan gaat dat wel wringen :-P.

Ook adverteerders zijn helemaal niet gebaat bij dit soort ongewenste kliks.

[ Voor 4% gewijzigd door MsG op 02-01-2019 18:40 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:02
Vandaag al tig keer op de BCC reclame geklikt op de FP omdat die later zichtbaar is....

Cloud ☁️