Namezero domein :( Hoe koop ik die?

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-05 08:02

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Een Amerikaans meisje vroeg aan mij wat een nederlands woord betekende, dus ik gaf haar het antwoord en wilde het domein wel graag hebben (omdat het persoonlijk nog al veel met mij te maken heeft)

Ik klik op Whois en ja hoor, 1x raden het staat weereens bij namezero (ook op naam van namezero) als ik naar de betrefende site ga, zie ik alleen reclame van Namezero, maar nog niet de reclame dat ie te koop is :( Hoe ga ik dit nu weer aanpakken, ik :r hier toch wel zo verschrikkelijk op.

Of moet ik gewoon geduld hebben?

20*350ZO45°

Verwijderd

Ff hun site goed doorspitten, en anders gewoon mailen

Verwijderd

een amerikaans meisje wou betekenis van hollandse naam weten en heeft toen bij namezero een domeinnaam geregged met die naam, en nu wil jij hem?
:?

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Op zondag 22 juli 2001 21:18 schreef Kertje het volgende:
een amerikaans meisje wou betekenis van hollandse naam weten en heeft toen bij namezero een domeinnaam geregged met die naam, en nu wil jij hem?
:?
Nee, het gaat zo: Ik zit met een Amerikaans Meisje te chatten. Ik zeg voor de grap een nederlands woord, en ze vraagd wat dat betekend (in het engels dus) Ik ga dus effe naar [spam]www.kramerswoordenboeken.nl[/spam] en kijk wat het betekend, en dat vond ik wel zo een stoere naam dat ik het wilde reggen. Ik ga dus effe naar de Whois kijken wie het geregged heeft, en ja hoor iemand bij NameZero, en dat vi9nd ik dus :r en nu vroeg ik hier raad hoe ik eraan kon komen.
(Dat van dat meisje was dus om het verhaal een beetje smeuiger te maken >:)

20*350ZO45°

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:50

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Op zondag 22 juli 2001 22:33 schreef RDK_NL het volgende:
Nee, het gaat zo: Ik zit met een Amerikaans Meisje te chatten. Ik zeg voor de grap een nederlands woord, en ze vraagd wat dat betekend (in het engels dus) Ik ga dus effe naar [spam]www.kramerswoordenboeken.nl[/spam] en kijk wat het betekend, en dat vond ik wel zo een stoere naam dat ik het wilde reggen. Ik ga dus effe naar de Whois kijken wie het geregged heeft, en ja hoor iemand bij NameZero, en dat vi9nd ik dus :r en nu vroeg ik hier raad hoe ik eraan kon komen.
(Dat van dat meisje was dus om het verhaal een beetje smeuiger te maken >:)
Ik denk dat het errug moeilijk wordt om dat domein in handen te krijgen hoor.
offtopic:
Ik hoop dat jou signature niet langer gaat worden

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Op zondag 22 juli 2001 22:36 schreef CV_SmileY het volgende:

[..]

Ik denk dat het errug moeilijk wordt om dat domein in handen te krijgen hoor.
offtopic:
Ik hoop dat jou signature niet langer gaat worden
Ja, dan registreer ik de .nl wel (als mijn baas zo vriendelijk is om mee te werken :) )

offtopic:
Dat van mijn signature: Saskia ga ik denk ik binnenkort verwijderen omdat ik denk ik bij DMaarten alleen maar herrineringen oproep. Chris verwijder ik wel als de nieuwe drummer er is, en Herman mag voor mij nog wel effe blijven staan.

20*350ZO45°

Verwijderd

Op zondag 22 juli 2001 22:43 schreef RDK_NL het volgende:

[..]

offtopic:
Dat van mijn signature: Saskia ga ik denk ik binnenkort verwijderen omdat ik denk ik bij DMaarten alleen maar herrineringen oproep. Chris verwijder ik wel als de nieuwe drummer er is, en Herman mag voor mij nog wel effe blijven staan.
off ook ff:
ik denk als je het verwijderd omdat je denkt dat dmaarten dit vervelend vind, je het helemaal mis hebt hoor, als "overlevende" van iemand, vindt je het juist fijn als mensen een bepaald persoon niet vergeten...

ontopic:
wees snel met die .nl, ik had een tijdje geleden ook een zeer goede naam, had er nog ff meegewacht en ineens was ie weg door iemand anders :)

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Op zondag 22 juli 2001 22:51 schreef Kertje het volgende:

[..]

off ook ff:
ik denk als je het verwijderd omdat je denkt dat dmaarten dit vervelend vind, je het helemaal mis hebt hoor, als "overlevende" van iemand, vindt je het juist fijn als mensen een bepaald persoon niet vergeten...

ontopic:
wees snel met die .nl, ik had een tijdje geleden ook een zeer goede naam, had er nog ff meegewacht en ineens was ie weg door iemand anders :)
Ja, dat had ik dus met www.RDK.nl toen ik eindelijk zover was om 'm te reggen kwam er zo'n domeinkaper voorbij gestekkerd :(

Nu maar effe mijn mond houden voordat hij weer kwijt is :) Alhoewel alles er nog van bestaat (behalve .com) Wat zouden jullie trouwens reggen??? www.thefietsband.nl of www.fietsband.nl (fietsband als voorbeeld :P )

20*350ZO45°

Verwijderd

Op zondag 22 juli 2001 22:56 schreef RDK_NL het volgende:

[..]

Ja, dat had ik dus met www.RDK.nl toen ik eindelijk zover was om 'm te reggen kwam er zo'n domeinkaper voorbij gestekkerd :(

Nu maar effe mijn mond houden voordat hij weer kwijt is :) Alhoewel alles er nog van bestaat (behalve .com) Wat zouden jullie trouwens reggen??? www.thefietsband.nl of www.fietsband.nl (fietsband als voorbeeld :P )
uiteraard de kortste naam

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Ja, ik zal wel effe open zijn, mijn achternaam is dus De K################### www.dek################.nl is al ingenomen, mijn achternaam kan je gewoon in het engels vertalen, moet ik dan doen www.the#########.nl of www.##############.nl

20*350ZO45°

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
De Korte misschien? Doe niet zo geheimzinnig...

Resultaat voor thekorte.nl:
domein is vrij

Resultaat voor theshort.nl:
domein is vrij

Resultaat voor dekorte.nl:
domein is actief

Resultaat voor korte.nl:
domein is actief

[SIDN]

[edit] Idem overigens voor dekort.nl, kort.nl, thekort.nl

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Op maandag 23 juli 2001 13:33 schreef KevinLevie het volgende:
[...]
Wat heeft het nu weer voor zin om dit te posten? :? Speel je graag domeinkapers in de kaart?

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11-04 16:00

SiGNe

Ook hoi!

Op zondag 22 juli 2001 22:56 schreef RDK_NL het volgende:

[..]

lekker bedrijf is dat RDK, ik kwam net deze tekst tegen:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/189862 wordt op dit moment ter overname aangeboden via de Domeinenbank.

toch aardig dat je iets kan kopen wat zij helemaal niet mogen verkopen!

Niet?
[Specs]

Verwijderd

sorry ik wil niet spammen
[acm-edit: Doe dat dan niet]

Verwijderd

Op maandag 23 juli 2001 15:53 schreef Marcel_Withoff het volgende:
sorry ik wil niet spammen, maar smurf ff naar [acm-url-verwijderd] en mail ze even, die jongens kunnen heel wat voor je doen
SPAM :r

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Op maandag 23 juli 2001 15:19 schreef SiGNe het volgende:

[..]

lekker bedrijf is dat RDK, ik kwam net deze tekst tegen:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/189862 wordt op dit moment ter overname aangeboden via de Domeinenbank.

toch aardig dat je iets kan kopen wat zij helemaal niet mogen verkopen!
Sorry maar dit vat ik niet helemaal

20*350ZO45°

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-05 09:12

ralfbosz

xm create bosz -c

Kijk in de whois wanneer de registratie afloopt... Als je geduld heb kun je daarop wachten.
Namezero registreert het domein voor twee jaa, maar je mag maar 1 jaar er gratis gebruik van maken. Ze hopen dat je na 1 jaar het domein koopt, doe je dit niet dan mag iedereen bieden op het domein. Minimaal inzet is dan wel 50 dollar :'(

rm -r *

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:09
Misschien kun je Namezero e-mailen dat je het domein wil kopen.

Ze hebben daar waarschijnlijk toch een geld gebrekje en zijn al lang blij als ze het kunnen verkopen.

Wat kan hun het dan schelen dat de oude eigenaar er geen gebruik meer van kan maken.

• Basszje
  • Laatst online: 16:26

Basszje

Reisvaap!]

ik denk niet dat je het van die gasten kan kopen ( namezero dus ) .

Die gasten hebben hun business model afgestemd op 'gratis' aanbieden en daarna een service contract ( a 25 dollar PER MAAND! ), dus om dan vet geld terug te verdienen aan hun registratie.

Dat valt dan in duigen.

Ik vraag idd af hoeveel verlies namezero nou eigenlijk maakt >:)

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 20:17 schreef BaSSzje het volgende:
Ik vraag idd af hoeveel verlies namezero nou eigenlijk maakt >:)
ik ook, maar, je hebt best kans dat er toch nog wel veel mensen tussen zitten die hem een jaar gebruiktj hebben en dan niet kwijt willen...en dan alsnog gaan betalen....

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:55
Die gasten hebben hun business model afgestemd op 'gratis' aanbieden en daarna een service contract ( a 25 dollar PER MAAND! ), dus om dan vet geld terug te verdienen aan hun registratie.
Ik weet niet waar je dit vandaan haalt, maar ik heb $19.95 voor een jaar betaald, na eerst een jaar gratis. En ik weet dat RDK zelf ook een (betaald) Namezero domein heeft dat ook eerst gratis was. Alleen heeft hij volgens mij 5 dollar meer moeten betalen dan mij :)

Verwijderd

Op maandag 23 juli 2001 15:53 schreef Marcel_Withoff het volgende:
sorry ik wil niet spammen
[acm-edit: Doe dat dan niet]
En hij kan het maar niet laten :) hehe relaxed is dat daar heeft ACM een dagtaak aan, die gozer die smurft jou wel heel veel smurfige uurtjes! Zou eens in rekening gaan brengen :) Owh ja surf eens naar spamcop.net :)

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-05 09:12

ralfbosz

xm create bosz -c

Op dinsdag 24 juli 2001 20:39 schreef Eegee het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je dit vandaan haalt, maar ik heb $19.95 voor een jaar betaald, na eerst een jaar gratis. En ik weet dat RDK zelf ook een (betaald) Namezero domein heeft dat ook eerst gratis was. Alleen heeft hij volgens mij 5 dollar meer moeten betalen dan mij :)
Als we baas over baas gaan spelen. Mijn domeintje kostte me maar $9,95 ;).

Nog even tot maart 2002 bij Namezero blijven en dan de boel overhevelen naar de goedkoopste (nu zonde van de 10 dollar). De doorwijsservice bevalt me prima, hoef geen dedicated hosting te hebben voor die paar bezoekers per maand :7

rm -r *

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Op dinsdag 24 juli 2001 20:39 schreef Eegee het volgende:

[..]

IDD, dat heb je goed onthouden, ik heb ƒ 24,95 moeten betalen voor mijn domeintjû. IK ga hem nadat ie er eenmaal een jaar staat naar Nederland halen (Vevida of 2fast ofzo) Misschien dump ik wel het hele domein en neem ik de nederlandse. Ben nu namelijk webmaster van een bedrijf, en heb alleen maar contact met de directeur, dus effe lief aankijken en we zetten ût op zijn naam.

20*350ZO45°

Pagina: 1