Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Mappen verdwenen Foto's app iPhone

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• mustangman1966
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 21-03 16:42
Ik ben de verborgen map en recent verwijderde map in de Foto's App op mijn Iphone kwijt.
Hoe kan ik beide weer terug krijgen?

Beste antwoord (via Daedalus op 12-01-2019 11:58)

• mustangman1966
Ik heb mijn mappen weer terug.
Ik bleek dat in mijn instellingen "limited access mode" uit stond, deze weer aangezet en alles werkt weer.

Alle reacties

• WhatsappHack
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
Staan die niet meer in Foto’s -> Albums en dan helemaal onderaan bij “Andere albums” dan?

• mustangman1966
WhatsappHack schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 14:10:
Staan die niet meer in Foto’s -> Albums en dan helemaal onderaan bij “Andere albums” dan?
Nee, helaas niet.

• Daedalus
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Toen je je topic openende kreeg je een sjabloon met een aantal vragen, zoals welke (relevante) hardware en software heb je, en waar heb je zelf al naar gezocht en gevonden. Als je die vragen beantwoord kunnen we je het beste helpen, en laat je ook zien dat je zelf ook moeite wilt doen voor het antwoord.

Om te beginnen; om wat voor een iPhone gaat het, en welke versie van iOS gebruik je precies? Als je zoekt naar iphone photos recently deleted album missing vind je al de nodige hints and tips hoe je dit zou kunnen oplossen. Heb je dat al allemaal geprobeerd, en wat was het resultaat?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!”
宇多田ヒカル \o/

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 01:21

Geronimous

Moderator Spielerij
Als je een foto verwijderd, is de map dan terug?

FT-17 FTW!

• mustangman1966
@Daedalus mijn fout, maar het gaat om een Iphone 6s met IOS 12.1.2.
Het zijn een hele hoop draadjes, dus ik moet er ff door heen.

@Geronimous Als ik een foto verwijder, dan zie ik de map nog steeds niet.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• mustangman1966
Ik heb mijn mappen weer terug.
Ik bleek dat in mijn instellingen "limited access mode" uit stond, deze weer aangezet en alles werkt weer.

• Daedalus
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Mooi dat het is opgelost :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!”
宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True