Maxtor HDD: tijdelijk geen transfer

Pagina: 1
Acties:

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Het gebeurt soms dat de HDD iets aan het lezen is en dat ik dan een seconde moet wachten terwijl het hele systeem stil staat. Wat is de HDD op dat moment aan het doen?
Ik dacht dat thermische calibratie niet zolang duurde en niet zo vaaj neer voorkwam.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Niemand?

Verwijderd

Ik heb ook zo'n soort probleem.

Mijn harde schijf sist. Het een soort geluid dat is in je cooler hangt van je proc. Het is geen geratel maar een soort sissen.

Dit komt onregelmatig voor en ook voor een onregelmatige periode. Als hij sist dat doet de pc niets meer. Ik kan alleen de muis nog bewegen maar kan nergens meer klikken.
Hij reageerd helemaal niet meer.

Heeft iemand dit probleem ook of zelfs een oplossing.
Ik draai met windows2000 prof. en heb sp2 erop.

Verwijderd

Weet je zeker dat het je HDD is ?
Ik heb het gehad met gaar geheugen.. Het proces, b.v. IE openen, hing gewoon even, terwijl ik op dat moment wel Netscape direct kon openen.. Erg vaag..

• Olaf van der Spek
  • Niet online
En wat was er precies mis met het geheugen dan?
Het HDD lampje blijft branden, dus ik neem aan dat het de HDD is.

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Ik heb precies hetzelfde probleem altijd al.. zelfs met ander moederbord + cpu.
Met een 17 GB Maxtor 91728D8. Het lijkt alsof de schijf uit een soort slaapstand komt. De hele computer blijft hangen ik hoor na 1 seconde een harde tik en het begint weer te werken.
Ik heb alles van powersaving uit staan zowel in windows als in bios. Ik heb dit probleem gehad onder zowel windows98 als windowsXP.

Maar goed oplossing heb ik ook niet :)

Send encrypted messages - Freelance Drupal Developer

Pagina: 1