hoe verkoop je oude hardware

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• novastorm76
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-04 12:38
hey allemaal.

de titel dekt de lading niet helemaal, dus hierbij mijn uitleg. Momenteel heb ik een PC thuis staan waarvan ik onderdelen (mobo, cpu en ram) wil verkopen. De rest wil ik hergebruiken met nieuwe onderdelen.

Maar hoe verkoop je de oude hardware? meestal willen mensen iets werkends zien, maar ik bouw straks mijn nieuwe onderdelen in, en de rest zal dan niet niet meer een voeding of een videokaart hebben om het te demonstreren.

Graag ben ik benieuwd hoe jullie dit oplossen.

Henk

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:01

Lekker!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-05 17:13
^^
"Werkend uit PC gekomen"
"Garantie tot de deur"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:24

br00ky

Moderator Harde Waren
Ik heb indertijd voor de liefhebber een filmpje gemaakt dat hij boot. Zegt natuurlijk vrij weinig want wie zegt dat ik daadwerkelijk boot met de zaken die in de verkoop staan.

Ik zou het verder niet al te moeilijk doen, als je een interessante set hebt met een goede prijs, zijn er vast genoeg geïnteresseerden. Ook mensen die de boel "blind" willen kopen. Kwestie van vertrouwen. En anders laten ze hier (als je via Tweakers gaat verkopen) wel een negatieve review achter en verkoop je nooit meer wat :+.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:58
Als het om geheugenreepjes gaat kun je nu nog een foto van memtest maken.
Voor processor en moederbord wellicht een screenshot uit cpu-z, maar daar zit geen unieke informatie in volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• novastorm76
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-04 12:38
awesome. thanks voor jullie input. ik had al over screenshots van mijn bios zitten nadenken enzo.

Gaan we dat maar eens fixen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 316512

Diegene zelf hardware laten meenemen en het daarop testen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Slinger het spul op V&A, vermeldt dat je het getest/werkend uit een systeem geplukt hebt en dat je het niet werkend kan laten zien.
Geïnteresseerde mensen kunnen hun eigen hardware meenemen als ze willen testen. Of gewoon de gok nemen. Maar zou dat lekker open laten, daar kom je toch wel uit als iemand je benadert.
Pagina: 1