Monteurskaart ziggo

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinitio
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-02 18:03
Vanochtend hebben wij een monteurskaart van Ziggo ontvangen met de melding "Er komt een storing uit uw woning die ons netwerk gegradeerd. Graag zouden wij dit oplossen." Met het verzoek om zsm contact op te nemen met de klantenservice.
De meneer van de klantenservice had geen idee wat het zou kunnen zijn en vond het ook een aparte melding maar heeft wel een monteurskaart voor ons ingepland. Hebben jullie hier ervaring mee? Wat zou zonder ons eigen medeweten het netwerk van Ziggo kunnen beïnvloeden?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-05 20:41

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

Als het ernstig was geweest dan hadden ze je wel afgesloten. Heb je al gebeld alvorens hier iets te posten? Want wij zijn niet om een antwoord voor je te bedenken dat je zelf kunt op opvragen.

Waarschijnlijk gewoon een kabel dat ze willen repareren.

[ Voor 35% gewijzigd door Luchtbakker op 02-01-2019 10:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Zonder ook maar informatie over hoe er wordt "beïnvloed" kan je dat lastig zeggen. Dat kan een defect aan je modem zijn, een rat die aan de kabel knaagt, maar ook een geïnfecteerde PC die overdreven veel requests stuurt.

Ik zou overigens ook opletten dat Ziggo je nu niet zomaar met kosten gaat opzadelen, immers was het hun plan een monteur te laten sturen zonder jou informatie te geven om zelf onderzoek te kunnen plegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-05 10:06

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Storing op de AOP of eventueel je Ziggohotspot (als je die gebruikt)?

Wel mooi dat de klantenservice ook van niks weet.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KabouterSuper
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Wordt letterlijk "gegradeerd" gebruikt? Dan is het niet echt, want het hoort "degradeert" te zijn (en je mag aannemen dat er geen taalfouten in authentieke brieven zit).

When life gives you lemons, start a battery factory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
KabouterSuper schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 10:43:
Wordt letterlijk "gegradeerd" gebruikt? Dan is het niet echt, want het hoort "degradeert" te zijn (en je mag aannemen dat er geen taalfouten in authentieke brieven zit).
Reken er maar op dat dat een typo van TS is, die toetsen zitten dicht bij elkaar. Bovendien is er contact opgenomen met de klantenservice, dus als het niet legitiem was hadden die er ook niets van geweten (tenzij TS het nummer op de kaart belde en niet vanaf de website van Ziggo).

@Nat-Water zo werken banken en andere grote instanties ook. Gaat phishing tegen, want je verifieert altijd dat hetgeen wat naar je klanten wordt gestuurd, echt is.

[ Voor 12% gewijzigd door Stoelpoot op 02-01-2019 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:39
Rare gang van zaken. Ziggo constateert iets, stuurt post naar jou, of jij dan weer contact met hun op wil nemen. Waarom zo omslachtig.

Verder vraag ik me af hoe een storing uit jouw woning hun netwerk kan beïnvloeden - zonder dat TS het zelf merkt. Weet je zeker dat het briefje echt is, TS?

[ Voor 5% gewijzigd door Nat-Water op 02-01-2019 10:45 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:37
Stoelpoot schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 10:42:
Dat kan een defect aan je modem zijn, een rat die aan de kabel knaagt, maar ook een geïnfecteerde PC die overdreven veel requests stuurt.
Als dat zo is dan nemen ze direct maatregelen en staat je verbinding binnen no time in quarantaine. Daar gaan ze niet eerst een brief voor sturen en de SD kan dan ook zien wat er aan de hand is met de verbinding.

[ Voor 13% gewijzigd door HKLM_ op 02-01-2019 10:47 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:07
Nat-Water schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 10:45:
Rare gang van zaken. Ziggo constateert iets, stuurt post naar jou, of jij dan weer contact met hun op wil nemen. Waarom zo omslachtig.
Mja.. Ziggo kan ook direct een monteur inplannen op een tijd dat de TS niet aanwezig is, is het toch makkelijker voor Ziggo om de TS zelf een afspraak in te laten plannen?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
Puc van S. schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 10:47:
[...]

Mja.. Ziggo kan ook direct een monteur inplannen op een tijd dat de TS niet aanwezig is, is het toch makkelijker voor Ziggo om de TS zelf een afspraak in te laten plannen?
Bellen? Bericht via mijn Ziggo, en dat je dan vanaf daar direct een monteur in kan plannen?

Waarom nodeloos post versturen, en de persoon laten bellen?

[ Voor 10% gewijzigd door Nat-Water op 02-01-2019 10:48 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
Nat-Water schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 10:48:
[...]

Bellen? Bericht via mijn Ziggo?

Waarom nodeloos post versturen?
Mijn Ziggo is optioneel, bellen is niet verifieerbaar. Post met de melding: "Ons telefoonnummer ziet u op de website van Ziggo, via het menu zus en zo" zorgt er voor dat je klanten altijd naar jouw telefoonnummer bellen, in plaats van een phishing-nummer. Hetzelfde idee als Hang op, Druk uit, Bel uw bank provider.

[ Voor 6% gewijzigd door Stoelpoot op 02-01-2019 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Vinitio Lijkt me niet voor jou. alles komt in je account te staan en is te lezen door de klantenservice.
Ziggi heeft een registratiesysteem wat alles bij je account zet. (voor Ziggo medewerkers in te zien)

[ Voor 3% gewijzigd door Hackus op 02-01-2019 11:00 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Stoelpoot schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 10:49:
[...]

Mijn Ziggo is optioneel, bellen is niet verifieerbaar. Post met de melding: "Ons telefoonnummer ziet u op de website van Ziggo, via het menu zus en zo" zorgt er voor dat je klanten altijd naar jouw telefoonnummer bellen, in plaats van een phishing-nummer. Hetzelfde idee als Hang op, Druk uit, Bel uw bank provider.
+1 Waar heeft TS het nummer vandaan? Stond deze op de de oproep of heeft TS dit van de website gehaald. Voornamelijk ook omdat de klantenservice van niets weet. Uit de reacties blijkt dat de klantenservice de melding wel kon vinden in het systeem.

[ Voor 7% gewijzigd door Arie- op 02-01-2019 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinitio
Bedankt voor alle snelle reacties. Het moet inderdaad "degradeert" zijn. Het briefje lijkt me wel echt, en bij de klantenservice (nummer van de website) stond dezelfde melding in het systeem.
Ik vond het alleen heel apart dat er geen verdere uitleg gegeven kon worden van mogelijke problemen.

[ Voor 4% gewijzigd door Vinitio op 02-01-2019 10:57 . Reden: Verduidelijking ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
Stoelpoot schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 10:49:
[...]

Daar heb je gelijk in.

Blijft raar dat de klantenservice van niks wist. Wel dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
Vinitio schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 10:55:
Bedankt voor alle snelle reacties. Het moet inderdaad "degradeert" zijn. Het briefje lijkt me wel echt, en bij de klantenservice stond dezelfde melding in het systeem.
Ik vond het alleen heel apart dat er geen verdere uitleg gegeven kon worden van mogelijke problemen.
Bedankt voor de snelle respons!

Ik heb het met dit soort meldingen (ook afsluitingen vanwege verdacht verkeer) vaker gehoord dat de klantenservice van Ziggo maar weinig concrete antwoorden kunnen geven. Slechte zaak natuurlijk, maar niet vreemd in de zin dat het geen uitzondering is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinitio
Ze komen vrijdag langs, ik ga de monteur maar eens goed op zijn/haar vingers kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klok88
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 20-11-2024
Maar waar ik dan nieuwsgierig naar ben TS, ben je zelf klant van Ziggo, of zit je zelf bij een andere provider?

En persoonlijk, lijkt het mij makkelijker dat je een briefje in de bus gooit, dan dagelijks iemand langs de deur gaat sturen, in de hoop dat betreffende persoon thuis is. Die tijd kun je ook anders gebruiken. Dus wat dat betreft, prima gedaan van Ziggo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nAffie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-04 02:17

nAffie

...

Ik heb dit jaren geleden ook gehad, bleek dat mijn modem teveel ruis terugstuurde op het kabelnetwerk.

Monteur is toen langsgeweest en heeft het modem vervangen. Ook zag hij dat ik nog een oude wandcontactdoos had, dus die werd ook meteen vervangen.

meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-04 18:18
Vorig jaar ook gehad.

Vond hetzelfde briefje in de bus. Gebeld met Ziggo en ze wisten van niets.
Monteur direct maar ingepland voor een dag later..

Wat bleek blijkbaar was de aansluiting van het AOP niet meer goed. Deze hebben ze vervangen en meer niet.
Kon mij ook niet aangerekend worden of iets.
Vond het een apart verhaal maar de monteur had het wel netjes aangepast en weggewerkt.

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felix!
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15:16
Exact hetzelfde gehad. Ook het briefje in de bus gevonden, gebeld met Ziggo maar die wisten ook van niks. Heb maar gezegd dat ze daar moeten opschrijven dat ik gebeld heb. Heb ik mijn verplichting weer gedaan. (Op het kaartje stond dat je moest bellen).

Nu paar maanden later niks meer van gehoord...

No one is listening until you fart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rensjuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:45
Dit word inderdaad wel vaker gedaan, heb eens ooit een tijd met een monteur meegelopen en dit ook meegemaakt.
Op het moment dat er ergens een verstorend retour signaal gemeten word kunnen ze gaan kijken waar dit vandaan komt.
Zoals hierboven gemeld kan dit uit een oud / kapot modem komen of bijv. een oude AOP.

PV Output

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• liberque
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:49

liberque

Vrijzinnig!

Dit kan werkelijk van alles wezen: een kruising in de kabels en er moet omgekeerd gepulsd worden, een wcd zonder galvanische scheiding terwijl er spanning het net wordt opgestuurd, een modem die veels te hard loopt te blazen op de upstream - allemaal zaken waar je zelf weinig aan kan doen en waar een monteur voor nodig is.

In verband met de overschakeling naar Docsis 3.1 worden de eindversterkers aangepast en zijn er dus monteurs bezig in deze zelfde eindversterkers. Als een monteur iets vreemds detecteert waarvoor hij bij de klant binnen moet zijn om het te achterhalen dan belt hij over het algemeen aan bij de klant om het probleem direct op te lossen. Mocht de klant niet thuis zijn of de monteur heeft te weinig tijd dan stoppen ze een briefje in de bus met de vraag of je een afspraak wilt maken zodat ze het in je huis na kunnen kijken. Niet erg vreemd dus. Hier worden ook geen kosten voor berekend, mits je natuurlijk geen 240v op het AOP heb gegooid of zelf heb zitten klooien ermee (AOP=Abonnee Overname Punt) - maar als het heel erg geweest zou zijn dan hadden ze wel een filter geplaatst.

[ Voor 3% gewijzigd door liberque op 02-01-2019 13:27 ]

Try looking into that place where you dare not look! You'll find me there, staring out at you!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinitio
Klok88 schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 11:53:
Maar waar ik dan nieuwsgierig naar ben TS, ben je zelf klant van Ziggo, of zit je zelf bij een andere provider?
Ben wel klant van Ziggo :)

Bedankt voor alle reacties, ik wordt altijd een beetje gestresst van dit soort dingen maar het is goed om te horen dat dit waarschijnlijk niks raars is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powermage
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-04 17:49
Ik snap nooit waarom mensen "gestrest" worden van dit soort dingen.
Je krijgt een net briefje, monteur maakt een afspraak, je bent verder niet afgesloten etc.

Join the club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• logix147
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16:45
Kan ook zoiets simpels zijn dat “onder jouw huis” een lus met kabels ligt waar de beste monteur bij moet zijn om een andere storing te verhelpen of de andere genoemde zaken en bel een klantenservice eens 3 x als je ergens een keer hetzelfde te horen krijgt - is de kans zeer aannemelijk dat je met een lokaal bedrijf te maken hebt want elk landelijk bedrijf worden de regels en werkwijze en de manier van uitvoeren verschillend ten toneel gebracht, aangezien daar ook tig verschillende mensen hun visie en mening en interpretatie oplos laten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Vinitio schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 11:12:
Ze komen vrijdag langs, ik ga de monteur maar eens goed op zijn/haar vingers kijken.
Meteen bij de deur om zijn ziggo-pasje vragen en zijn id-kaart/rijbewijs. Ook er voor zorgen dat het één persoon is en geen twee, want dan bij eventuele beroving hebben zij overmacht. En nooit open doen als het donker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoBrain73
  • Laatst online: 14:17
Monteur is in de wijkkast bezig geweest nav storingsmeldingen in de omgeving. Daar is zeer waarschijnlijk geconstateerd dat iets in je aansluiting ruis veroorzaakt op het netwerk. Zeer waarschijnlijk is er in de wijkkast een "lichte" sperfilter geplaatst waar je weinig last van hebt.
Je hebt daarmee geluk omdat er ook wel eens een zwaardere filter geplaatst wordt die je diensten onderbreekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirMemeAlot
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:33
Ivysaur schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 14:47:
[...]

Meteen bij de deur om zijn ziggo-pasje vragen en zijn id-kaart/rijbewijs. Ook er voor zorgen dat het één persoon is en geen twee, want dan bij eventuele beroving hebben zij overmacht. En nooit open doen als het donker is.
Je kunt heel eenvoudig controleren of het nummer dat je gebeld hebt echt van Ziggo is. Het is natuurlijk goed om bedachtzaam te zijn, maar kan me hier even niet voorstellen hoe een 3e toegang krijgt tot het telefoonnummer van Ziggo.

Wat NoBrain73 klopt, ik ben in een ver verleden ook wel eens mee geweest met een monteur. Er is simpelweg niet de tijd om direct bij alle klanten langs te gaan om het te verhelpen, daarom wordt er een afspraak ingepland waarbij beide partijen de tijd er ook voor hebben.

[ Voor 19% gewijzigd door SirMemeAlot op 02-01-2019 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Wel weer een voorbeeld van hoe de verschillende levels in de customer support en technische dienst bij Ziggo langs elkaar heen werken. De mensen die je aan de telefoon krijgt hebben geen toegang tot de planning van de technische dienst.

[ Voor 27% gewijzigd door Henk007 op 02-01-2019 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Vosje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:35
Henk007 schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 14:54:
Wel weer een voorbeeld van hoe de verschillende levels in de customer support en technische dienst bij Ziggo langs elkaar heen werken. De mensen die je aan de telefoon krijgt hebben geen toegang tot de planning van de technische dienst.
Helaas de 'standaard' bij de meeste grote bedrijven :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoBrain73
  • Laatst online: 14:17
Het Vosje schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 15:15:
[...]

Helaas de 'standaard' bij de meeste grote bedrijven :/
In principe worden de adressen waar dit gebeurt binnen een dag ingeladen voor een belactie door pro-active. Dat valt onder een andere afdeling als het eerste lijns klantcontact (oa klachten ed waarvoor net even meer achtergrond nodig is). Als het goed is kan de eerste lijn wel zien dat er een melding is maar moeten ze wat dieper in het systeem en buiten het script om werken om te zien wat deze inhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinitio
Powermage schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 14:20:
Je krijgt een net briefje, monteur maakt een afspraak, je bent verder niet afgesloten etc.
Ik bedoelde meer qua bijkomende kosten, gezeur over de schuldvraag enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powermage
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-04 17:49
Vinitio schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 15:52:
[...]

Ik bedoelde meer qua bijkomende kosten, gezeur over de schuldvraag enzo.
Dan nog snap ik niet waarom je daar meteen aan denkt in termen van schuldvraag, kosten etc.

meeste kans is gewoonweg zoals gemeld: monteur meet voor een storing eea door, ziet op jou kabeltje wat geks met t signaal en moet wat fixen.

Tenzij je bewust echt gekke dingen doet (als je zoiets doet weet je dat wel) zal zo een monteur t gewoon fixen en weer weg gaan, grote kans dat je eigen dienst ook beter is meteen.

Join the club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim.k
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Ooit eens meegemaakt dat er door een TV signaal versterker stroom lekten op de "kabel" waardoor er inderdaad "ruis" op de lijn zat. Veel problemen met TV en internet gehad. De Ziggo monteur had dit zo door en gaf aan dat we wellicht zelfs voor de buurt problemen veroorzaakten.

Verder niet op doorgevraagd en of dit überhaupt mogelijk is maar wellicht dat het dus inderdaad kan dat je een huishouden problemen voor de wijk kan veroorzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwsky
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-04 12:43
Het is inderdaad mogelijk dat verkeerde apparatuur in je eigen woning stoort op het hele ziggo netwerk, een monteur kan van buiten constateren in welke woning dit zit en laat dan zo'n brief achter. de klantenservice weet hier niks van (klopt want de monteur constateert dit tijdens een bezoek bij iemand anders in de straat en de klantenservice kan dat niet inzien) maar plant wel een monteurs afspraak in. zoals hierboven al vermeld wordt ziet de monteur snel waar het probleem zit en valt het op te lossen. Ik heb nog niet meegemaakt dat dit geld kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:40

Yucon

*broem*

Powermage schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 14:20:
Ik wel, en ik herken het zelf ook wel. Je ziet ook wel in dit topic dat het behoorlijk onbekend is dat de telco's dit doen. Combineer het met alle nieuws over phising en dergelijke is het maar goed dat dit alarmbellen af doet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

Als je er je bedenkingen bij hebt, gewoon de melding negeren. Mocht het zo zijn dit zeker vanuit Ziggo komt en dat ze er iets aan willen doen, komt die melding wel nog een keer.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Nat-Water schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 10:45:

Verder vraag ik me af hoe een storing uit jouw woning hun netwerk kan beïnvloeden - zonder dat TS het zelf merkt. Weet je zeker dat het briefje echt is, TS?
Ex ziggo medewerker hier, de monteur moet binnen het huis zijn om dingen te kunnen uitlezen aan het modem/aop checken etc. Dat moet dus op afspraak. Waarschijnlijk was hij dus niet thuis toen monteur er was en heeft deze brief achtergelaten. Komt vaak voor. Wel vreemd dat de medewerker hier niet van afweet want dit zal in het systeem moeten staan. (wij moesten dit soort dingen zelfs via een speciale monteurslijn doorverbinden..)

Volledig legetiem en niks vreemds aan.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• VodafoneZiggo
  • Niet online

VodafoneZiggo

Bedrijfsaccount VodafoneZiggo Webcare
Vinitio schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 10:38:
Vanochtend hebben wij een monteurskaart van Ziggo ontvangen met de melding "Er komt een storing uit uw woning die ons netwerk gegradeerd. Graag zouden wij dit oplossen." Met het verzoek om zsm contact op te nemen met de klantenservice.
De meneer van de klantenservice had geen idee wat het zou kunnen zijn en vond het ook een aparte melding maar heeft wel een monteurskaart voor ons ingepland. Hebben jullie hier ervaring mee? Wat zou zonder ons eigen medeweten het netwerk van Ziggo kunnen beïnvloeden?
Goedemorgen Vinitio,

Gianna van Ziggo hier! Vreemd dat de medewerker van de klantenservice hier niks van af wist. Dit soort dingen worden inderdaad proactief door ons gedaan.

Zou je ons een privébericht willen sturen met hierin je postcode en huisnummer + de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer ter verificatie en een korte omschrijving van wat er gaande is! Dan pakken we dit zo gauw mogelijk met je op! :-)

VodafoneZiggo-webcare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VodafoneZiggo
  • Niet online

VodafoneZiggo

Bedrijfsaccount VodafoneZiggo Webcare
Goedemorgen Vinitio,

Gianna van Ziggo hier! Vreemd dat de medewerker van de klantenservice hier niks van af wist. Dit soort dingen worden inderdaad proactief door ons gedaan.

Zou je ons een privébericht willen sturen met hierin je postcode en huisnummer + de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer ter verificatie en een korte omschrijving van wat er gaande is! Dan pakken we dit zo gauw mogelijk met je op! :-)

[ Voor 52% gewijzigd door VodafoneZiggo op 09-01-2019 18:37 ]

VodafoneZiggo-webcare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperJoker
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 30-01-2023

SuperJoker

Hofnar

Dit kan veel oorzaken hebben, zowel zaken die jouw schuld zijn, als zaken die niet jouw schuld zijn.

Kabelboeren hebben met van alles te maken. Het kan zijn dat simpelweg jouw aansluitpunt gecorrodeerd is en daardoor stoorsignalen opwekt of een te sterk signaal vraagt om te functioneren, het kan ook zijn dat jij jouw huis hebt volgehangen met allemaal jakkie-takkie antenneversterkers.

Lang, lang geleden (20 jaar minimaal) hadden wij thuis problemen met het beeld. En een cheapass antenneversteker gemonteerd. Nou dat ding werkte goed. Wij hadden het beste beeld van de buurt. Omdat de rest van de buurt geen beeld meer had :)

Het best te consumeren met 1kg JOZO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeComponeur
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-04 11:56

DeComponeur

♫ KLNKRWG

VodafoneZiggo schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 11:38:
We helpen je graag verder Vinitio!

Kun je een privébericht sturen met daarin je postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van het bij ons bekend rekeningnummer? Dan kijken we met je naar een oplossing!

Groeten,
Paul
Een privé bericht is uiteraard een begrijpelijke reactie en waarschijnlijk een (begin van een) oplossing.
Maar de meeste Tweakers zijn inmiddels wel benieuwd wat er aan de hand is / was :)

BE AT THE BEAT DeComponeur.nl

Pagina: 1