Ik overweeg een Philips hue beyond hanglamp te kopen. Maar voor die tijd zou ik hem graag in het echt willen zien. Weet iemand een zaak waar ik deze in echt kan zien? Philips kan mij namelijk geen zaak aangeven waar ze zo’n ding hebben hangen. We wonen in Zoetermeer.
Vraag
Alle reacties
Of je besteld hem gewoon en doe hem eventueel na 30 dagen retour.
https://www.beaumotica.nl/philips-hue-beyond-hanglamp-wit
https://www.beaumotica.nl/philips-hue-beyond-hanglamp-wit
Noord-Oost-Zuid-West 11640Wp Totaal Live, Netduino advanced pv logging
Dit heb je vast al gedaan:
Check of je een winkel kan vinden die ze op voorraad heeft en bel ze op of je hem van te voren kan bekijken..
Check of je een winkel kan vinden die ze op voorraad heeft en bel ze op of je hem van te voren kan bekijken..
Heb er al veel gebeld. Zijn zelfs naar de grootste lampenwinkels geweest, maar niemand heeft ze. Ik vind het absurd dat Philips niet een locatie kan aanwijzen om zo’n ding te zien.Blinkiej schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 13:27:
Dit heb je vast al gedaan:
Philips heeft hier de tijd niet voor om bij te houden, zij hebben hier niets bij te winnen.
Daarnaast heeft Philips denk ik ook nog eens 0 invloed op wat een winkel in de display zet en wat niet.
Advies van Rol-Co is het minst tijdsintensief.
Alternatief is chatten met (bijv. Coolblue of zij hem kunnen leveren in winkel bij jou in de buurt, zodat je hem kan bekijken. Mja, dan is de sociale druk om hem daar te kopen ook wat hoger.
Daarnaast heeft Philips denk ik ook nog eens 0 invloed op wat een winkel in de display zet en wat niet.
Advies van Rol-Co is het minst tijdsintensief.
Alternatief is chatten met (bijv. Coolblue of zij hem kunnen leveren in winkel bij jou in de buurt, zodat je hem kan bekijken. Mja, dan is de sociale druk om hem daar te kopen ook wat hoger.
Ik heb wel hue lampen bij de mediamarkt gezien, weet niet of die er ook bij zat.
Zoals @Rol-Co al aangeeft (al denk ik dat er binnen 14 dagen na ontvamgst moet staan) is dat dan de makkelijkste optie. Ben zelf ook wel benieuwd hoe die er in het echt uitziet.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Pagina: 1