Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga vooral gamen.
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Ik ga dit systeem vooral gebruiken voor gamen, Youtube en de dagelijkse sleur.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Het mag ongeveer 1300,- gaan kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Ik heb nog geen game pc. Dit wordt mijn eerste:)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Het hoeft niet het allerbeste game systeem te worden. Ik heb zelf een 24inch AOC monitor. Ik ga op 1080p gamen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Ik sta voor alles open.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik heb eigenlijk geen wensen.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Ik ga misschien licht overklokken.
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Ik heb zelf al een lijstje gemaakt:
Goedemorgen beste mede Tweakers
Alsnog de beste wensen!
Goed ik ga beginnen. Ik heb onlangs een game pc samengesteld. Ik weet eigenlijk niet wat jullie ervan vinden? Eventuele tips en tops mogen alsnog!
Even alles op een rijtje:
Kast - Cooler Master MasterBox 5t
Moederbord - Gigabyte GA-Z270N-Gaming 5
Videokaart - Gigabyte GeForce GTX 1060 G1 Gaming D5X 6G (rev 2.0)
Processor - Intel Core i5-7600K
Luchtkoeler voor processor - Cooler Master Hyper 212 LED
Geheugen - Kingston HyperX Predator HX432C16PB3K2/16 2 x 8 GB (16GB totaal)
Voeding - Cooler Master MWE Gold 650 watt
Solid State Drive - Samsung 860 EVO 256GB
Hard Disk Drive - Seagate Barracuda Pro Compute 1TB
Aangezien ik vraag of jullie willen kijken of dit überhaupt wat is voor 1080p gamen? Ik heb zelf een AOC game monitor 75hz 24 inch.
groetjesss
Ik ga vooral gamen.
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Ik ga dit systeem vooral gebruiken voor gamen, Youtube en de dagelijkse sleur.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Het mag ongeveer 1300,- gaan kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Ik heb nog geen game pc. Dit wordt mijn eerste:)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Het hoeft niet het allerbeste game systeem te worden. Ik heb zelf een 24inch AOC monitor. Ik ga op 1080p gamen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Ik sta voor alles open.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik heb eigenlijk geen wensen.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Ik ga misschien licht overklokken.

Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Ik heb zelf al een lijstje gemaakt:
Goedemorgen beste mede Tweakers
Alsnog de beste wensen!
Goed ik ga beginnen. Ik heb onlangs een game pc samengesteld. Ik weet eigenlijk niet wat jullie ervan vinden? Eventuele tips en tops mogen alsnog!
Even alles op een rijtje:
Kast - Cooler Master MasterBox 5t
Moederbord - Gigabyte GA-Z270N-Gaming 5
Videokaart - Gigabyte GeForce GTX 1060 G1 Gaming D5X 6G (rev 2.0)
Processor - Intel Core i5-7600K
Luchtkoeler voor processor - Cooler Master Hyper 212 LED
Geheugen - Kingston HyperX Predator HX432C16PB3K2/16 2 x 8 GB (16GB totaal)
Voeding - Cooler Master MWE Gold 650 watt
Solid State Drive - Samsung 860 EVO 256GB
Hard Disk Drive - Seagate Barracuda Pro Compute 1TB
Aangezien ik vraag of jullie willen kijken of dit überhaupt wat is voor 1080p gamen? Ik heb zelf een AOC game monitor 75hz 24 inch.
groetjesss