Is er een Transport Tycoon met Multiplayer?

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhistlerNL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 23:51
nou?

ik heb hier TT1, en die heeft geen multiplayer geloof ik, dus ik zoek er een die wel multiplayer heeft en het liefst ook nog wat mooier is. ik hoef geen linkjes naar warez oid, ik vind het zelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:28
volgens mij heeft ie wel multiplayer hoor :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhistlerNL
het kan zijn dat ze scheel hebben zitten kijken, maar ze zeiden net tegen mij dat er gaan MP in zit. ik kan het zelf niet controleren omdat ik het nu even niet bij de hand heb, vanavond misschien.

maar weet iemand het echt zeker of Transport Tycoon 1 wel of geen multiplayer heeft? En of er een opvolger is? En weet er iemand wie het spel gemaakt hebben, dan kan ik ff kijken op site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiOCHiP908
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-11-2003

BiOCHiP908

Hmmmzzz? Jaja....

Transport Tycoon Deluxe heeft het iig.

"I'll rip the eyes out of your head and piss at your dead skull!" - Jack Nicholson
"Grappig... luie mensen schreeuwen altijd RTFM naar andere luie mensen :)" - Vlasbaard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TT heeft multiplayer, maar alleen via een nullmodem kabel
TTD heeft IPX, modem en nullmodem ondersteuning... geen TCP helaas (ik heb nog geen tunnel geprobeerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhistlerNL
Ik moet dus TTD hebben, want de nullmodem kabel is al vrij lang geleden ingeruild voor een 10mbit netwerkje.

weet iemand trouwens ook de site van de makers, wie het ook zijn?

en weet iemand hoe groot de installatie is en hoe groot hij geinstalleerd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De maker is Microprose en geinstalleerd is die +/- 20mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:38

Roel

screen -x addict

en als je even op http://publish.uwo.ca/~jdrexler/ttdpatch/ kijkt dan is daar de nieuwste patch te vinden zodat je treinen van 255 wagens kunt maken >:)

Jammer dat ttdx alleen onder dos draait, ik heb nou windows 2000 en dan werkt ie niet :'(

Resistance is futile (If < 1 Ohm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhistlerNL
ik zocht net even en zag ook een Transport Tycoon Deluxe voor windows. maar dan weet ik nog neit of die onder 2k draait

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 22 juli 2001 21:26 schreef Roel het volgende:

Jammer dat ttdx alleen onder dos draait, ik heb nou windows 2000 en dan werkt ie niet :'(
Er is een Windhoos versie van TTDX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 22 juli 2001 21:26 schreef Roel het volgende:
en als je even op http://publish.uwo.ca/~jdrexler/ttdpatch/ kijkt dan is daar de nieuwste patch te vinden zodat je treinen van 255 wagens kunt maken >:)

Die patch is erg leuk, alleen als je het gaat gebruiken met multiplayeren heb je grote kans op 'out-of-syncs' (je krijgt geen error, maar het spel gaat ongelijk lopen)
ookal zijn de confs van de patch hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:38

Roel

screen -x addict

Ik heb een linkje van Terr gekregen naar een tdd voor windows, maar die werkte ook niet onder w2k.. :|
naja, dan maar wine proberen onder linux :P

Resistance is futile (If < 1 Ohm)

Pagina: 1