Receiver onkyo TX-L20D storing?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Gisteren drukte ik op een toets van de afstandsbediening van de TX-L20D toen ging er linksonder in het beeldscherm een rood lampje knipperen , ik wilde de receiver op tuner zetten via de a,b maar die reageerde niet meer en ook niet meer op andere functies . Op een gegeven moment sprong het beeldscherm uit en alleen het rode lichtje linksonder knipperde , ik heb toen de aan,uit knop 10 sec ingedrukt gehouden om hem te resetten maar geen resultaat , de stekker uit het stopcontact gehaald en na een minuut of 5 weer terug gedaan maar alles bleef uit alleen het rode licht begon weer te knipperen . Ik krijg hem dus niet ingeschakeld . wat kan het probleem zijn ? hij staat in een kast met voldoende koeling en geen apparaten er op of onder.
Alvast hartelijk dank voor het advies
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Het verhaal van je, staat haaks op een na laatste van je.

Lip in "Het Onkyo AV Receiver ervaringen/discussie Topic deel 3" :)

[ Voor 46% gewijzigd door Lip op 03-01-2019 16:03 ]

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapmansz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-08 18:40
Snap dat de TS niet helemaal tevreden is over de Onkyo TX-L20D.
Heb deze versterker onlangs ook gekocht na vele lovende recensies.

Was niet kapot van het geluid tov van mijn oude Kenwood 2-kanaals versterker uit de vorige eeuw.
Tannoy speakers uit dezelfde eeuw gaven niet dezelfde performance als op de oude Kenwood.

Dus ook nieuwe speakers (Wharfdale Diamond 220) besteld en nog steeds niet tevreden met het geluid. Tot ik er ook een subwoofer op aansloot (Wharfdale D8) en wat ging rommelen met de instellingen.

Snap nu het enthousiasme van de experts, klinkt echt wel goed na Front op Full-band, LPF van LFE op 120Hz en dubbele bas aan. Geluid op direct en knallen maar ;-)

Kan geen soundbar tegenop.