Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem is voornamelijk om op te gamen of 4k te streamen, en regelmatig naar LAN parties te gaan. Ik heb thuis een setup met 3 schermen (incl de TV), zou handig zijn om 2 hdmi + DP op de videokaart te hebben. Indien niet gebruik ik een AV switch van het 2e scherm naar de TV
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1600. Ik bestel allicht bij Alternate (BE) en betaal voor assemblage, geen verzending. Aangezien het over een compacte en efficiënte build gaat, ga ik deze niet zelf bouwen. Incl. nieuwe windows.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur is in orde (Tobo, muis, schermen, headset... )
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De case zelf moet zo klein & compact mogelijk zijn, maar natuurlijk wel met genoeg verluchting/koeling.
Passen de nieuwe 2070-2080 videokaarten in de kleine cases?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
/
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals eerder gezegd, compactheid.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Is er ergens een voorbeeldbuild waar ik me op kan baseren? Heeft iemand suggesties voor een compleet systeem?
Het systeem is voornamelijk om op te gamen of 4k te streamen, en regelmatig naar LAN parties te gaan. Ik heb thuis een setup met 3 schermen (incl de TV), zou handig zijn om 2 hdmi + DP op de videokaart te hebben. Indien niet gebruik ik een AV switch van het 2e scherm naar de TV
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1600. Ik bestel allicht bij Alternate (BE) en betaal voor assemblage, geen verzending. Aangezien het over een compacte en efficiënte build gaat, ga ik deze niet zelf bouwen. Incl. nieuwe windows.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur is in orde (Tobo, muis, schermen, headset... )
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De case zelf moet zo klein & compact mogelijk zijn, maar natuurlijk wel met genoeg verluchting/koeling.
Passen de nieuwe 2070-2080 videokaarten in de kleine cases?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
/
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals eerder gezegd, compactheid.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Is er ergens een voorbeeldbuild waar ik me op kan baseren? Heeft iemand suggesties voor een compleet systeem?
[ Voor 15% gewijzigd door Manfr3d op 02-01-2019 09:37 ]