Ik zet mijn foto's elke maand van mijn telefoon op de computer. Ik dacht ik doe eens makkelijk en maak alvast een apart mapje op mijn telefoon voor alle foto's die ik op mijn computer wil hebben. Hierin deed ik al mijn Whatsapp foto's, bewerkte foto's, zelf genomen foto's. Bij die laatste heb ik nu een probleem. Toen ik op mijn computer het mapje knippen-pakken vanaf mijn SD-kaart naar mijn Onedrive map op mijn computer deed (had natuurlijk gewoon kopiëren-pakken moeten doen) ging er iets mis met deze zelf genomen foto's (kwam ik later pas achter). Ze zijn er nog wel, maar als ik ze open staat er dat dit bestand niet ondersteund wordt en als ik bij eigenschappen kijk staat er dat de grote van het bestand 0 is, erg raar. Het type bestand is: 'JPG File (.jpg)' hetzelfde als de mijn andere foto's die het wel gewoon doen (de ontvangen Whatsapp foto's). Ook heb ik al geprobeerd om ze terug te zetten op mijn telefoon, maar dan kan ik ze ook niet meer zien. Op het moment ben ik ze kwijt. Ik gebruikt Footej camara om foto's te maken, omdat mijn telefoon alleen deze ondersteund. Misschien heeft dat er iets mee te maken? Wel raar, want heb eerder ook foto's geüpload en die zijn wel goed overgekomen, alleen nog nooit zo'n grote map tegelijkertijd geüpload. Misschien heeft het daar mee te maken? Is er nog een mogelijkheid om mijn foto's te herstellen?
Gr. Bryan
Gr. Bryan