niet zo ongeduldig 
ze zijn er vast en zeker druk mee bezig
Slapende honden bijten niet
Valt tegen hoor.. stelletje luie donders.Op zondag 22 juli 2001 20:56 schreef mini_head_maxi_brains het volgende:
Er was ooit eens "Draag hier je ideeen aan voor een Spielerij FAQ" thread... Wat is daarmee gebeurd?
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Opgeslagen en ideeen genoteerdOp zondag 22 juli 2001 21:19 schreef Captain Pervert het volgende:
Er was ooit eens "Draag hier je ideeen aan voor een Spielerij FAQ" thread... Wat is daarmee gebeurd?
Ik heb het gewoon eng druk dus komt het er niet helemaal van (ik wil af en toe ook nog een beetje vakantie vieren). Hij komt er echt, wees daar iig maar niet bang voor. Alleen niet binnen nu en 2 dagen
Hoor ik je daar woensdag zeggen?Op zondag 22 juli 2001 21:20 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Opgeslagen en ideeen genoteerd
Ik heb het gewoon eng druk dus komt het er niet helemaal van (ik wil af en toe ook nog een beetje vakantie vieren). Hij komt er echt, wees daar iig maar niet bang voor. Alleen niet binnen nu en 2 dagen
Only fools are enslaved by time and space.
Voor de juiste prijs kan ALLESOp zondag 22 juli 2001 21:54 schreef LoneRanger het volgende:
Hoor ik je daar woensdag zeggen?
Prijs? wat dacht je ervan dat we je blijven accepteren als modje voor spielerij ?Op zondag 22 juli 2001 22:06 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Voor de juiste prijs kan ALLES![]()
Just kidding Ice..
I want to live forever, so far.. so good.
Hmmm... au ok ok.. jullie dwingen me. Nee sorry. Het zit er ben ik bang niet in voor vrijdag want ik moet vakantiewerk doenOp zondag 22 juli 2001 23:56 schreef Warbringer het volgende:
Prijs? wat dacht je ervan dat we je blijven accepteren als modje voor spielerij ?![]()
Just kidding Ice..
Verwijderd
Zie persoonlijk de big deal niet zo hoor... De faq is er nog niet... betekent dat we icestorm nu nog goed lastig kunnen vallen voordat'ie kan zeggen "read the faq" soooooo...
Pagina: 1