Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• sdk1985
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 23-05 00:33
Ik ben niet 100% tevreden met mijn Samsung Galaxy S7. Ik heb vorig jaar de S7 namelijk aangeschaft omdat hij bovenaan bij de accu test stond en in de avond mooie foto's zou maken. reviews: Samsung Galaxy S7: lichtsterk, lekvrij en luxueus

Die foto's zijn inderdaad erg mooi, maar de accu duur valt vies tegen. Ik gebruik mijn telefoon helemaal niet zo veel en toch kan hij elke dag aan de lader. In tegenstelling tot de P10 Lite, welke ik zakelijk gebruik, die gaat 4 a 5 dagen mee op een lading. Daarnaast mis ik het 5.5 inch scherm van mijn Oneplus One. Zo'n beetje elke midranger heeft tegenwoordig een flink groter scherm, zonder dat het een mega telefoon wordt. Dit dankzij de smallere bezels. Dat wil ik eigenlijk ook wel.

Wat ik met de telefoon doe:
-Foto's maken
-Whastapp
-Bellen
-Navigeren
-Internetten
(gamen doe ik niet op mijn telefoon)

Primaire eisen
-Degelijke accu (zeker voor standby)
-Groter scherm dan de huidige 5.1 inch

Secundaire eisen
-Behuizing graag kleiner dan de Oneplus One a 152,9mm x 75,9mm x 8,9mm x 162g (kon ik niet met 1 hand bedienen)
-Camera goed bij slecht licht (dual pixel technologie S7 werkt)
-volwassen firmware (pocophone durf ik niet aan)
-maximaal circa 400 euro

Zo 1,2,3 kwam ik weinig tegen.

Samsung:
De S8 zit vol gas en heeft een edge scherm. Ik vrees dat ik die snel ga slopen. Mijn huidige S7 heb ik een keer of 3 laten vallen. Iemand nog wat leuke kandidaten die ik wellicht over het hoofd heb gezien? Zijn de A8 modellen qua camera nog wat?

Nokia:
De nieuwe Nokia 8.1 is aan de achterkant helemaal van glas dus ook dat lijkt me dan geen goed idee.

Xiaomi:
De pocophone zag er zeer interessant uit maar zag ik nog teveel firmware problemen hier op het forum. Bij de Oneplus One heb ik destijds gegokt dat dit zou worden opgelost, dat is nooit gebeurd. Dus die gok ga ik niet nog een keer maken. De telefoon moet werken wanneer ik hem aanschaf.

Motorola:
De motora's stopten bij 250 euro en de schermen zagen er wat flets uit. De g5 plus is tevens wel erg groot en is qua scherm en camera toch wel een flinke stap achteruit.

sdk1985 wijzigde deze reactie 02-01-2019 00:08 (55%)

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Beste antwoord (via sdk1985 op 09-01-2019 14:51)

• 4WardNL
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 22-05 14:49
Een aanrader zou ook nog kunnen zijn om voor de Samsung Galaxy S9 te gaan. Door deze aan te schaffen in combinatie met een abonnement dat je direct op kan zeggen, is die namelijk al te krijgen voor maar ± €400. Daarmee kost het toestel minder dan de minimale prijs waarvoor de Samsung Galaxy S8 in de pricewatch te vinden is.

Zoals ook hier beschreven staat, werkt het als volgt:
  1. Bezoek deze pagina op mobiel.nl
  2. Selecteer 'Ik wil mijn data- en belbundel maandelijks kunnen opzeggen (meerprijs).'
  3. Selecteer 10 GB databundel + 0 min/sms bel- of smsbundel
  4. Kies als toestelbundel één volledige eenmalige betaling
  5. Vraag bij Samsung €100 cashback aan zodra je je toestel ontvangen hebt
  6. Zeg direct je data- en bel- en smsbundel op bij Tele2
Het kostenplaatje is dan als volgt:
Toestel
€ 442,00
Thuiskopieheffing
€ 5,69
Aansluitkosten
€ 30,00
Abonnementskosten
€ 15,00
Cashback
- € 100,00
Totaal
€ 392,69

Edit: Link naar cashbackpagina van Samsung toegevoegd.

4WardNL wijzigde deze reactie 06-01-2019 22:18 (4%)

Alle reacties

• Pelox2002
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 23:33
Ik zit met precies dezelfde vraag dus sluit me graag aan bij dit verhaal :)

Wat bedoel je trouwens met de S8 zit vol gas?

Ik twijfel op dit moment tussen de S8 en de Poco f1.. op dit moment heeft de s8 een voorsprong ivm waterdichtheid (ik gebruik mijn s7 regelmatig in het zwembad etc vandaar), formaat (mij lijkt de poco nogal groot), overzetten van data vanaf mijn s7 direct naar een s8 lijkt me makkelijker..

Ben benieuwd naar de reacties.

• sdk1985
@Pelox2002
Ik bedoel dat hij kwetsbaar overkomt. Gebruik standaard eigenlijk altijd van die siliconen hoesjes. Mijn telefoon valt per jaar zeker twee keer. Dat moet hij wel overleven. De edge rand van de S8 baart mij zorgen, hij kan op het scherm vallen. Verder had ik het idee dat er op de achterkant ook een laagje 'glas' over de backcover zat. Moet ik nog even dubbelchecken. Maar vooral het scherm is natuurlijk enorm duur om te repareren. De achterkant van de S7 zit op 75 euro.

• prutser001
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 07:21

prutser001

Origin Silence81

Misschien is de Oneplus 6T wat voor je? Erg fijn toestel, geen bloat, erg fijn scherm.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, GTX1080, 32GB DDR4 3000, Samsung Evo 850 500GB+1000GB, 4 x 4TB HGST, Be Quiet SB 801

• JvS
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 07:42

JvS

Ik heb hem zelf ook

Die pocophone is zeer matig qua foto's in de avond. Ik vind foto's ook belangrijk, maar als ik de ervaringstopic s van alle telefoons lees die je hier plaatst, dan lees ik mensen die er erg tevreden mee zijn, maar ook mensen die vanaf een S7 overstappen en eigenlijk niet zo onder de indruk zijn.

Bij de S7 is iedereen eigenlijk onverdeeld tevreden. En bij die andere telefoons zijn mensen een stuk meer tevreden als ze die Pixel unit erop gezet hebben. Maar dat vereist weer een hoop handmatig gedoe, werkt misschien niet meer na een update, etc.

Dus als goede foto's echt je eis is, is de S8 eigenlijk je enige optie uit deze lijst.

• GoT
  • Registratie: mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Ik heb zelf de A8 en doet het prima qua batterij, daarbij heb ik
- Power save mode aan, wel het scherm decrease brightness op 0% gezet.
- Quick charge uit, maar ik laad de telefoon toch meestal op via PC.
- Data saver aan, het voordeel is dat er geen data wordt verzonden op de achtergrond en dus ook geen stroom verbruikt.

De A9 is inmiddels uit met 4 lenzen, op het Internet zijn vast wel reviews te vinden over de kwaliteit.

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

• Pelox2002
sdk1985 schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 11:50:
@Pelox2002
Ik bedoel dat hij kwetsbaar overkomt. Gebruik standaard eigenlijk altijd van die siliconen hoesjes. Mijn telefoon valt per jaar zeker twee keer. Dat moet hij wel overleven. De edge rand van de S8 baart mij zorgen, hij kan op het scherm vallen. Verder had ik het idee dat er op de achterkant ook een laagje 'glas' over de backcover zat. Moet ik nog even dubbelchecken. Maar vooral het scherm is natuurlijk enorm duur om te repareren. De achterkant van de S7 zit op 75 euro.
Bij mij zitten ze altijd in een volledige cover en ik hoop dat dat voldoende bescherming is, de achterkant en looks maken mij niet heel veel uit.

• swhnld
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 22:26
Wat betreft de S8 en de 8.1, rondom glas is de mode, ik heb een hele stevige beschermhoes genomen (voldoenende aan de mil-spec standaarden) om dat risico in te dammen. Zoverre nog geen breuk en toch al regelmatig gevallen. Zoek eens op merken als Otterbox, Urban Armor e.d. wat ze beschikbaar hebben.

• Pelox2002
swhnld schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 14:43:
Wat betreft de S8 en de 8.1, rondom glas is de mode, ik heb een hele stevige beschermhoes genomen (voldoenende aan de mil-spec standaarden) om dat risico in te dammen. Zoverre nog geen breuk en toch al regelmatig gevallen. Zoek eens op merken als Otterbox, Urban Armor e.d. wat ze beschikbaar hebben.
Nog een vraagje, hoe zit het met de vingerafdrukscanner aan de achterkant.. hoe werkt dat met een cover?

• JvS
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 07:42

JvS

Ik heb hem zelf ook

Wat denk je. Daar zit gewoon een gat in dan

• kazeykazeman
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 18-05 21:12
Een Nokia 8.1 met een stevig hoesje, een Nokia 8 van twee jaar terug of een Nokia 7 Plus/Nokia 7.1 als je het niet erg vindt om geen high-end model te hebben. Het enige verschil wat je als standaard user zal merken is de camera. Accuduur van deze telefoons is uitstekend, en ze zijn ook nog eens best stevig. De 7 Plus is wel iets groter dan de OnePlus One qua lengte, maar qua breedte ongeveer gelijk. De 7.1 is wel kleiner maar heeft dan weer een glazen achterkant.

Met de Google HDR-camera port zijn ook de Nokia-camera's best goed bij weinig licht, zeker wanneer het de modders is gelukt om ook de Google Pixel Night Sight-functies hierin te verwerken.

• swhnld
Pelox2002 schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 09:53:
[...]
Nog een vraagje, hoe zit het met de vingerafdrukscanner aan de achterkant.. hoe werkt dat met een cover?
Ik vind met de cover de vingerafdrukscanner op de achterkant makkelijker te vinden dan zonder omdat je een duidelijkere rand er omheen hebt die je kunt voelen zonder per ongeluk op de naastgelegen camera te drukken.

• GlowMouse
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

GlowMouse

getweakt...

Misschien dat een draadloze lader het ongemak van dagelijks laden kan wegnemen. Een accu die mogelijk al 2,5 jaar geleden is geproduceerd is ook niet nieuw meer, dus vervangen van de accu kan ook een oplossing zijn.

jij ook?

• Nitein-Repart
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 21-05 19:06
kazeykazeman schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 10:18:
Een Nokia 8.1 met een stevig hoesje, een Nokia 8 van twee jaar terug of een Nokia 7 Plus/Nokia 7.1 als je het niet erg vindt om geen high-end model te hebben. Het enige verschil wat je als standaard user zal merken is de camera. Accuduur van deze telefoons is uitstekend, en ze zijn ook nog eens best stevig. De 7 Plus is wel iets groter dan de OnePlus One qua lengte, maar qua breedte ongeveer gelijk. De 7.1 is wel kleiner maar heeft dan weer een glazen achterkant.

Met de Google HDR-camera port zijn ook de Nokia-camera's best goed bij weinig licht, zeker wanneer het de modders is gelukt om ook de Google Pixel Night Sight-functies hierin te verwerken.
Nokia 8 heeft al twee updates gehad (van Nougat naar Oreo envervolgens Pie). Het is erg onwaarschijnlijk dat de 8 nog een update naar Android Q krijgt. Ik zou van de modellen die jij opnoemt even wachten tot de 8.1 uitkomt en dan de 8.1 bestellen. De 7plus moet je liggen en de 7.1 heeft slechts 32 GB opslag. Je kan wel de 7.1 64 GB-versie bij Belsimpel bestellen, maar dat is dan een buitenlandse telefoon. Bovendien heeft de 8.1 betere specs dan de 7.1 64 GB-versie voor hetzelfde geld en dan krijg je een Nederlandse versie in plaats van bijvoorbeeld een Hongaarse.

Nitein-Repart wijzigde deze reactie 04-01-2019 16:33 (6%)

• swhnld
Nitein-Repart schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 16:31:
[...]
Het is erg onwaarschijnlijk dat de 8 nog een update naar Android Q krijgt.

Bovendien heeft de 8.1 betere specs dan de 7.1 64 GB-versie voor hetzelfde geld en dan krijg je een Nederlandse versie in plaats van bijvoorbeeld een Hongaarse.
Puur uit nieuwsgierigheid, heb je een bron voor waarom de 8 wel of geen update krijgt naar Q? Dit is nog Nokia's eigen Android versie, niet Android One.

Ben het eens om de 8.1 boven de 7.1 te plaatsen qua snelheid, al is die wel 3 tientjes duurder in de pricewatch en een tikkeltje groter:
https://tweakers.net/pricewatch/compare/1279787;1250809/

• kazeykazeman
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 18-05 21:12
Nitein-Repart schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 16:31:
[...]

Nokia 8 heeft al twee updates gehad (van Nougat naar Oreo envervolgens Pie). Het is erg onwaarschijnlijk dat de 8 nog een update naar Android Q krijgt. Ik zou van de modellen die jij opnoemt even wachten tot de 8.1 uitkomt en dan de 8.1 bestellen. De 7plus moet je liggen en de 7.1 heeft slechts 32 GB opslag. Je kan wel de 7.1 64 GB-versie bij Belsimpel bestellen, maar dat is dan een buitenlandse telefoon. Bovendien heeft de 8.1 betere specs dan de 7.1 64 GB-versie voor hetzelfde geld en dan krijg je een Nederlandse versie in plaats van bijvoorbeeld een Hongaarse.
Wat is precies het probleem van een "Hongaarse" Nokia 7.1 64GB? Android One kan altijd in het Nederlands en qua specificaties is er geen incompatibiliteit met Nederlands gebruik voor zover ik weet.

En je zegt dat de 7 Plus je "moet liggen". Bedoel je qua formaat? In dat geval moet elke telefoon "je liggen" ;-) Als er een fabrikant zou zijn die lang Android-updates gaat uitgeven, dan zou het Nokia zijn. Maar, je hebt inderdaad gelijk, de HMD Nokia is nog niet lang genoeg op de markt om te kunnen zeggen of ie de update gaat krijgen. Dan kun je je ook afvragen hoe graag je die Android Q wil ...

• Nitein-Repart
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 21-05 19:06
swhnld schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 16:53:
[...]

Puur uit nieuwsgierigheid, heb je een bron voor waarom de 8 wel of geen update krijgt naar Q? Dit is nog Nokia's eigen Android versie, niet Android One.

Ben het eens om de 8.1 boven de 7.1 te plaatsen qua snelheid, al is die wel 3 tientjes duurder in de pricewatch en een tikkeltje groter:
https://tweakers.net/pricewatch/compare/1279787;1250809/
Dit zijn de vereisten voor Android One:
https://www.smartphone.nl...-android-one-smartphones/

Staat minimaal 2 versie-updates, de 8 is vanuit Nougat naar Oreo vervolgens naar Pie gegaan, dus 2 versie-updates gehad.

De Nokia 8 doet niet mee aan Android One, dus hoeft HMD zich ook niet aan de vereisten van Android One te voldoen voor de 8. HMD is dan ook helemaal niet verplicht om Android Q naar de 8 te brengen. Het zou mogelijk zijn dat de 8 nog een update naar Android Q krijgt, maar zolang dat niet bevestigd is, is het allerminst zeker dat de 8 nog een update naar Android Q krijgt.
kazeykazeman schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 17:03:
[...]

Wat is precies het probleem van een "Hongaarse" Nokia 7.1 64GB? Android One kan altijd in het Nederlands en qua specificaties is er geen incompatibiliteit met Nederlands gebruik voor zover ik weet.

En je zegt dat de 7 Plus je "moet liggen". Bedoel je qua formaat? In dat geval moet elke telefoon "je liggen" ;-) Als er een fabrikant zou zijn die lang Android-updates gaat uitgeven, dan zou het Nokia zijn. Maar, je hebt inderdaad gelijk, de HMD Nokia is nog niet lang genoeg op de markt om te kunnen zeggen of ie de update gaat krijgen. Dan kun je je ook afvragen hoe graag je die Android Q wil ...
In de Consumentenbond (helaas geen link) staat dat bij een buitenlandse Smartphone mogelijk zaken als NL-alert niet werkt en dat er apps in vreemde talen op de telefoon zijn geïnstalleerd. Dit is wel iets dat je moet weten als je een smartphone aangeschaft via bijv. Belsimpel zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Daarnaast lijkt mij wel een enorm voordeel dat als je langer dan 2 jaar met je Smartphone wilt doen dat je Smartphone nog geüpdatet wordt naar Android Q. Wellicht heb je in 2022 een heleboel apps die wel werken op Android Q, maar niet op Android Pie. Dan zit je met je Android Pie-smartphone.

• Tervueren
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 20-05 14:33
Ik heb de S7 n hoeft m maar 2x in de week op te laden (lichte gebruiker)
Vrouwlief heeft de A8.
Accuduur is vergelijkbaar, de camara van de S7 vind ik zelf net wat beter.

• sdk1985
Tervueren schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 22:53:
Ik heb de S7 n hoeft m maar 2x in de week op te laden (lichte gebruiker)
Vrouwlief heeft de A8.
Accuduur is vergelijkbaar, de camara van de S7 vind ik zelf net wat beter.
Bij mij is hij vandaag in 12 uur en 51 minuten terug gelopen naar 30% met een screen time van 1h29m.

Mbt Android One: Weet niet of dit nu echt positief is. Het pushed je namelijk tegelijkertijd ook steeds weer door naar de allernieuwste Android versie welke ongetwijfeld ook weer de allernieuwste bugs bevat. Persoonlijk heb ik liever een uitontwikkelde rom met zo min mogelijk bugs dan de allernieuwste android versie. Of Android One daar aan gaat voldoen wordt voor mij nog even afwachten, dat kan echt alle kanten op!

Zoals @swhnld terecht meld is een betere bescherming dan een siliconen hoesje natuurlijk ook een goede optie om van het glasnadeel af te komen.

Ben benieuwd naar de reviews van de Nokia 8.1, zag er tot nu toe twee. Zullen er binnen kort wel meer verschijnen.
GoT schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 12:05:
Ik heb zelf de A8 en doet het prima qua batterij, daarbij heb ik
- Power save mode aan, wel het scherm decrease brightness op 0% gezet.
- Quick charge uit, maar ik laad de telefoon toch meestal op via PC.
- Data saver aan, het voordeel is dat er geen data wordt verzonden op de achtergrond en dus ook geen stroom verbruikt.

De A9 is inmiddels uit met 4 lenzen, op het Internet zijn vast wel reviews te vinden over de kwaliteit.
Door flitsmeister is data saver voor mij helaas geen optie. Maar de A8 zal ik zeker even bekijken in de winkel!

sdk1985 wijzigde deze reactie 04-01-2019 23:05 (72%)

• swhnld
Als je stabiliteit zoekt hier mijn ervaring, ik had een Oneplus 3, fantastisch toestel qua vorm, gewicht, uitstraling, maar ook bluetooth bugs met de carkit de om de maand terugkwamen en verdwenen, spontane tevoorschijn en bij elke versie upgrade een factory reset. Nu heb ik een Samsung Note 8 en in anderhalf jaar geen enkele bug of reset hoeven doen maar de nieuwste Android 9 is er nog niet voor, waarschijnlijk pas in maart. Beide hebben hun charme want ik mis het avontuur van de OnePlus, maar op dit moment ben ik ook blij met de stabiliteit en dit is sinds mijn Nokia 6310i mijn eerste telefoon die langer dan een jaar in bezit is.
Kortom voor stabiliteit zou ik een Samsung aanbevelen.

Voordeel van Android One is als de ervaring met de OnePlus, snelle ontwikkeling, mbar ook bugs, zowel Xiaomi als Nokia hebben recent issues gehad daarmee. Note 9 heeft een hele grote accu maar is wel aan de prijs. S9 plus is gunstiger geprijsd.

• sdk1985
swhnld schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 00:58:
Als je stabiliteit zoekt hier mijn ervaring, ik had een Oneplus 3, fantastisch toestel qua vorm, gewicht, uitstraling, maar ook bluetooth bugs met de carkit de om de maand terugkwamen en verdwenen, spontane tevoorschijn en bij elke versie upgrade een factory reset. Nu heb ik een Samsung Note 8 en in anderhalf jaar geen enkele bug of reset hoeven doen maar de nieuwste Android 9 is er nog niet voor, waarschijnlijk pas in maart. Beide hebben hun charme want ik mis het avontuur van de OnePlus, maar op dit moment ben ik ook blij met de stabiliteit en dit is sinds mijn Nokia 6310i mijn eerste telefoon die langer dan een jaar in bezit is.
Kortom voor stabiliteit zou ik een Samsung aanbevelen.

Voordeel van Android One is als de ervaring met de OnePlus, snelle ontwikkeling, mbar ook bugs, zowel Xiaomi als Nokia hebben recent issues gehad daarmee. Note 9 heeft een hele grote accu maar is wel aan de prijs. S9 plus is gunstiger geprijsd.
Dat was eigenlijk voor mij de reden om van de Oneplus One naar de S7 over te stappen :). Mijn ervaring met de oneplus one firmware staat ergens op GoT beschreven, heb in 4 weken elke versie een paar dagen getest tot ik een bug tegen kwam. Dat los van dat er geweldige hardware in zat en het tof was om bijvoorbeeld je cpu speed aan te passen en de ingebouwde screen recorder (zonder root) te gebruiken.

Note 9 wordt veel te duur :'( .

sdk1985 wijzigde deze reactie 05-01-2019 01:15 (12%)

• GoT
  • Registratie: mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

sdk1985 schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 23:01:
[...]
Door flitsmeister is data saver voor mij helaas geen optie. Maar de A8 zal ik zeker even bekijken in de winkel!
Je kan het per App instellen.
Bij mij staat alles uit op: WhatsApp na.

GoT wijzigde deze reactie 05-01-2019 08:19 (3%)

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +4Henk 'm!

• 4WardNL
Een aanrader zou ook nog kunnen zijn om voor de Samsung Galaxy S9 te gaan. Door deze aan te schaffen in combinatie met een abonnement dat je direct op kan zeggen, is die namelijk al te krijgen voor maar ± €400. Daarmee kost het toestel minder dan de minimale prijs waarvoor de Samsung Galaxy S8 in de pricewatch te vinden is.

2. Selecteer 'Ik wil mijn data- en belbundel maandelijks kunnen opzeggen (meerprijs).'
Toestel
€ 442,00
Thuiskopieheffing
€ 5,69
Aansluitkosten
€ 30,00
Abonnementskosten
€ 15,00
Cashback
- € 100,00
Totaal
€ 392,69

4WardNL wijzigde deze reactie 06-01-2019 22:18 (4%)

• sdk1985
4WardNL schreef op zondag 6 januari 2019 @ 19:24:

Toestel
€ 442,00
Thuiskopieheffing
€ 5,69
Aansluitkosten
€ 30,00
Abonnementskosten
€ 15,00
Cashback
- € 100,00
Totaal
€ 392,69
Klinkt heel goed maar tegelijk te mooi om waar te zijn. Bij contractduur staat op de site 24 maanden. Lijkt mij dat het pas ná 24 maanden maandelijks opzegbaar is. Of mis ik ergens iets?

• 4WardNL
sdk1985 schreef op zondag 6 januari 2019 @ 21:09:
[...]

Klinkt heel goed maar tegelijk te mooi om waar te zijn. Bij contractduur staat op de site 24 maanden. Lijkt mij dat het pas ná 24 maanden maandelijks opzegbaar is. Of mis ik ergens iets?
Hoe het precies zit met die contractduur die er staat weet ik niet, maar zolang je aanvinkt dat je de data- en belbundel maandelijks wil kunnen opzeggen, zou je vanaf dag één dat abonnement moeten kunnen opzeggen.

Op de site waar ik naar linkte (Pepper) komen vaker dergelijke deals voorbij waarbij het zo werkt, en ook bij de gelinkte deal is een veelvoud aan reacties te vinden van mensen waarbij direct annuleren een mogelijkheid was. In het Galaxy S9-topic meldt Tweaker @eL_Jay bovendien ook van deze deal gebruik gemaakt te hebben.

Ik had het ook graag persoonlijk voor je bevestigd, maar aangezien het abonnement hetzelfde is als m'n huidige abonnement, laat ik hem gewoon doorlopen :)

• Amaze86
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 06:33
Je kan je abbo bij Tele 2 meteen opzeggen nadat je telefoon is verstuurd/ontvangen hebt zonder problemen.

Wel vakje aanvinken voor maandelijks opzegbaar.

• Gondrez
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 22-05 22:04
Qua grootte en snelheid zouden mi mix 2s en honor 10 nog passen in uw budget.

• eL_Jay
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 23-05 11:35
4WardNL schreef op zondag 6 januari 2019 @ 21:40:
[...]

Hoe het precies zit met die contractduur die er staat weet ik niet, maar zolang je aanvinkt dat je de data- en belbundel maandelijks wil kunnen opzeggen, zou je vanaf dag één dat abonnement moeten kunnen opzeggen.

Op de site waar ik naar linkte (Pepper) komen vaker dergelijke deals voorbij waarbij het zo werkt, en ook bij de gelinkte deal is een veelvoud aan reacties te vinden van mensen waarbij direct annuleren een mogelijkheid was. In het Galaxy S9-topic meldt Tweaker @eL_Jay bovendien ook van deze deal gebruik gemaakt te hebben.
Optie maandelijks opzeggen kiezen bij mobiel.nl, gaat alleen bij Tele2 abonnement natuurlijk, maar heb nu 2 s9's voor 700 met 2x 1 maand 10gb data. Opzeggen bij Tele2 was appeltje eitje.opgezegd voordat contract in ging dus maar 1 maand abonnementskosten

• Pakhaas
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 23-05 10:21
4WardNL schreef op zondag 6 januari 2019 @ 19:24:

Toestel
€ 442,00
Thuiskopieheffing
€ 5,69
Aansluitkosten
€ 30,00
Abonnementskosten
€ 15,00
Cashback
- € 100,00
Totaal
€ 392,69

Thnx voor deze tip.
Het valt mij op dat je bij de keuze voor het toestel in 1x betalen € 467,- moet betalen voor het toestel en als je het in 24 maanden wil aflossen betaal je € 456,-. Hoe kan dit verschil? Kan ik dan niet beter kiezen voor maandelijks afbetalen en als ik dan het abo wil stopzetten, het gehele bedrag in 1x betaal?

3400 Wp SF op SMA-5000 TL-21: Live PVoutput

• ChinaGeek
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 07:18
Pakhaas schreef op maandag 14 januari 2019 @ 09:13:
[...]

Thnx voor deze tip.
Het valt mij op dat je bij de keuze voor het toestel in 1x betalen € 467,- moet betalen voor het toestel en als je het in 24 maanden wil aflossen betaal je € 456,-. Hoe kan dit verschil? Kan ik dan niet beter kiezen voor maandelijks afbetalen en als ik dan het abo wil stopzetten, het gehele bedrag in 1x betaal?
Er loopt momenteel een cashbackactie van 100 euro.
Je kan beter gewoon het toestel los kopen en 100 euro terug laten storten, das nog goedkoper.

• Pakhaas
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 23-05 10:21
ChinaGeek schreef op maandag 14 januari 2019 @ 09:18:
[...]

Er loopt momenteel een cashbackactie van 100 euro.
Je kan beter gewoon het toestel los kopen en 100 euro terug laten storten, das nog goedkoper.
Ja die 100 euro gaat er nog vanaf he.
Lees de post van 4WardNL maar ff.

Pakhaas wijzigde deze reactie 14-01-2019 09:20 (5%)

3400 Wp SF op SMA-5000 TL-21: Live PVoutput

• ChinaGeek
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 07:18
Pakhaas schreef op maandag 14 januari 2019 @ 09:19:
[...]

Ja die 100 euro gaat er nog vanaf he.
Lees de post van 4WardNL maar ff.
Ah, zie het ja, sorry, las ik overheen.

• mannetje19
  • Registratie: augustus 2009
Ik heb zelf de Samsung S9 met een Rugged Protective Cover. Deze beschermt de telefoon zeer goed.
Je zou ook een S10 kunnen overwegen. 10 Februari zou deze officieel worden onthuld.

• sdk1985
Ik had het antwoord van @4WardNL al eerder als beste antwoord gemarkeerd omdat ik van de actie gebruik heb gemaakt. Toestel was ondertussen wel 25 euro in prijs gestegen.

Overigens wilde ik best Tele2 gebruiken, heb het vroeger gehad tot ze het briljante plan hadden om 3g in snelheid te beperken terwijl mijn oneplus one niet de volledige 4 ghz ondersteunde en dus niet vooruit te branden was. Met de s9 ligt dat anders, alleen de snelheid viel mij tegen (net zo traag als Simpel). Dus alsnog opgezegd.
mannetje19 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 10:00:
Ik heb zelf de Samsung S9 met een Rugged Protective Cover. Deze beschermt de telefoon zeer goed.
Je zou ook een S10 kunnen overwegen. 10 Februari zou deze officieel worden onthuld.
Die rugged protective cover ziet er ook handig uit met die stand erbij.

Heb nu een Spigen Hybrid 360 case https://www.spigen.com/co...-360?variant=571871756289 , moet nog wel de glazen screen protector plakken. Gebruik nu nog het standaard celofaantje. Hij kan evt nog terug maar had even snel iets nodig :P.

sdk1985 wijzigde deze reactie 14-01-2019 14:41 (50%)

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True