Performance enhancing drugs voor gamers?

Pagina: 1
Acties:
  • 363 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beast Mode Gioo
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-10-2024
Hey guys!

Ik ben bezig met een klein onderzoek m.b.t. gamers en het gebruik van PED's. Hier tel ik ook even energy drinks e.d. bij. Momenteel heb ik een supplement in ontwikkeling welke energie drankjes zou moeten vervangen. Een gezonder en ook nog eens beter werkend alternatief. De reden hiervoor is dat ik steeds meer en meer te horen kreeg dat mensen zich wenden naar ongezonde opties zoals ritalin en ja, die tientallen sugar-packed energy drinks die er bij vele van ons in gaan of vroeger in gegaan zijn die zijn natuurlijk ook niet bepaald bevorderend voor onze gezondheid ;) We've (probably) all been there.

Mag ik zo brutaal zijn om 2 minuten van jullie January 1st, 2019 in te nemen om mijn Google form in te vullen? Hoe meer entries hoe beter natuurlijk. Zo krijg ik een duidelijk beeld van of hier markt voor is etc.

PS de formule die ik hiervoor ontwikkeld heb is al getest en werkt heerlijk. Een langdurige focus en mentale energieboost van 4-6 uur zonder fysieke onrust of een "crash" in een lekker, low calorie en zero sugar drankje. Indien het de investering en de risico's waard is zou ik dit graag op de markt brengen!

Alvast bedankt en de beste wensen allemaal!

knip

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2019 08:27 . Reden: Link naar enquête verwijderd ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Daar is geen onderzoek voor nodig; als je de nieuwsberichten van bekende eSports-leden erbij pakt; die zijn gewoon busted op prescription-drugs.

Uiteindelijk, maar dat geldt voor elke inspanning op mentaal of fysiek niveau: hoe dieper je graaft in de krochten van de synthetische drugs, des te meer vind je om op bepaalde momenten te pieken?

PS: Een enquête, onderzoek of schoolopdracht? Lees eerst dit!

[ Voor 13% gewijzigd door MAX3400 op 01-01-2019 16:55 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• vj_slof
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:29
ik raad je aan Phikal en Thikal van Alexander Shulgin te lezen welke de vele synthetische drugs onderzocht heeft en de werking in kaart bracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is niet toegestaan, zonder uitdrukkelijke toestemming van de crew, om een onderzoek te starten op het forum. Lees deze post voor meer info over wat we wel graag zien en hoe je contact opneemt: Een enquête, onderzoek of schoolopdracht? Lees eerst dit!

Dit topic is gesloten.