Toon posts:

Samsung HT-E5500 - volume wordt automatisch verlaagd

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb al een aantal jaar een Samsung HT-E5500 Dolby Surround set. Na een verhuizing heb ik de set in de kast gelaten, maar vorige week heb ik deze alsnog geïnstalleerd. Sinds gisteren is het zo dat het geluid automatisch verlaagd wordt. Ik word hier helemaal gek van. Oplossing van SAMSUNG: Koop een nieuwe, dat is goedkoper dan repareren.

Nu is het volgens mij iets wat verholpen kan worden, maar weet niet waar te beginnen.

Als jullie mij hierbij willen helpen, zou ik dat meer dan heel erg waarderen!!

Beste antwoord (via Verwijderd op 01-01-2019 11:44)

Verwijderd

-

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2019 10:15 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:27

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Het is ver gezocht, maar:
Zit er een draaiknop op voor het volume? Werkt deze nog normaal?

(Ik heb een mini stereotoren, waar een Rotary encoder op zit voor de volumeknop. Deze heeft eens een tik gehad, waardoor die alleen nog maar omlaag gaat, maar niet meer omhoog. Het kan zijn dat deze bij jou net in zo'n positie staat dat ie met wat storing erbij denkt dat er omlaag wordt gedraaid)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, het is geen draaiknop. Het hele apparaat is van touchscreen. De volumeknoppen is een soort langwerpige knop die maar licht aangeraakt hoeft te worden voor wijzigingen.

Het gaat dan een paar minuten goed en ineens duikt ie langzaam omlaag. En als je dan met de afstandsbediening het volume weer verhoogd begint de riedel weer opnieuw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brazos
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
.

[ Voor 100% gewijzigd door Brazos op 25-11-2021 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jep, het gekke is, soms doet ie het minuten goed, en dan "ineens" gaat ie weer omlaag... Het gebeurt niet constant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ronnie vd
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-09 22:47
Volgens mij gaat het "touchscreen" van deze dingen stuk. De makkelijkste oplossing is om het apparaat los te schroeven en de kabel van het bedieningspaneeltje los te nemen.
Nadeel is dat alles dan met de afstandsbediening moet.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2019 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is gelukt. Als ik Samsung had moeten geloven had ik en een nieuwe tv e/o set moeten kopen en was een monteur minstens net zo duur als een nieuwe Soundbar.

Ik heb me eerste goede daad van het nieuwe jaar verricht, allen bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2019 10:15 ]

Pagina: 1