Major_ton schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 16:30:
[...]
VHS, Laserdisc, DVD, Blu-ray, UHB Blu-ray. Ik vind het een mooie ontwikkeling hoor! De laatste jaren is het heel veel gebeurd, zelfs vanaf Blu-ray. De manier waarop TV's helderheid, contrast en kleuren kunnen weergeven is drastisch verbeterd. Het kan zijn dat het voor jou en anderen niet interessant genoeg is, maar dat betekent niet dat de ontwikkeling er niet is.
Ontwikkeling is er genoeg, alleen geeft datzelfde 'gemiddelde' niet elk jaar 1500€ uit om maar mee te kunnen gaan.
Elk jaar komen de fabrikanten ( op elk gebied overigens ) met vernieuwingen.
Of dat verbeteringen zijn, of alleen maar uitbreiding op oude methodes, maakt dan niet uit, er moeten elk jaar nieuwe modellen in de etalages komen.
Ik heb VHS, DVD gekeken, en zelfs nog even aan de BluRay meegedaan ( alleen de speler, want was goedkoper dan een dvdspeler op dat moment )
Maar ook ik kan mijn gezin waarschijnlijk VHSrips voorzetten, en geen klachten horen.
Er wordt Netflix, Videoland en nog een paar online streamers gekeken, en men neemt de moeite niet eens om het blokje HD aan te zetten.
Hier staat btw nog steeds de Philips uit 2009, 32" - zolang die het niet begeeft, komt er geen nieuw 'slim' model.
De vorige, 40" smart, stopte gewoonweg naar 2,5 jaar, eerst niet smart meer, toen zelfs geen beeld meer

Dus de zolderTV is weer terug ... going strong
Dus Ja, er is wel degelijk verschil te zien ... maar de vraag is "vind je het belangrijk"
[
Voor 3% gewijzigd door
FreshMaker op 01-01-2019 16:46
]