Ik wou ff zoeken op het woord "post" omdat ik meer info wou over het posten van spulle onder Javascript, krijg ik "je hebt geen (geldige) search blabla ingevoerd
Waarschijnlijk teveel hits op dat woord. Ook met Onno's search kan je niet zoeken op het woordt 'post'.
De search vind ik sowieso nogal brak, je kan niet op woorden van drie of minder letters zoeken, terwijl als je op 'GoT' zoekt gewoon antwoorden krijgt. Vreemd iig
Edit: Ownee dit was een van die random topix features
De search vind ik sowieso nogal brak, je kan niet op woorden van drie of minder letters zoeken, terwijl als je op 'GoT' zoekt gewoon antwoorden krijgt. Vreemd iig
Edit: Ownee dit was een van die random topix features
te veel hits slaat nergens op iig.... wordt de search eigenlijk nog beter geklust en hoe zit het eigenlijk met het searchen op SG enzo, kan dat nou al?
SG-searching kan via de Onnosearch. HK-searching is bij mijn weten nog helemaal niet mogelijk.Op dinsdag 24 juli 2001 11:59 schreef Glacier het volgende:
Kan er nu al naar SG/HK postings gesearcht worden?
Virussen? Scan ze hier!
Je kan prima op drie letter woorden zoeken hoor
[search=mp3 encoder]
bij
[search=mp3 maken]
Filtert het "maken" weg, omdat dat een stoorwoord is. Je kan dus overal op zoekeb behalve op zoektermen uit die lijst van woorden.
[search=mp3 encoder]
bij
[search=mp3 maken]
Filtert het "maken" weg, omdat dat een stoorwoord is. Je kan dus overal op zoekeb behalve op zoektermen uit die lijst van woorden.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
er is wel een soort van mogelijkheid om in de hk te searchen. Je gaat onder aan de pagina staan en zegt alle topics laten zien. En drukt daarna ctrl f in en je zoekt je woord dan zoekt ie dus per titel enzo.
Lekker zijn is een gave :)
Verwijderd
En dat moet je vooral in SG doen.Op dinsdag 24 juli 2001 16:37 schreef lordspacie het volgende:
er is wel een soort van mogelijkheid om in de hk te searchen. Je gaat onder aan de pagina staan en zegt alle topics laten zien. En drukt daarna ctrl f in en je zoekt je woord dan zoekt ie dus per titel enzo.
En dat is dus een erg onhandige manier. Dat je niet alleen op noisewords kunt zoeken is prima, maar ze moeten wel gebruikt kunnen worden om je query verder te versmallen. "maken" komt misschien wel erg vaak voor, maar in combinatie met "mp3" veel minder vaak dan "mp3" los.Op dinsdag 24 juli 2001 12:26 schreef JvS het volgende:
Filtert het "maken" weg, omdat dat een stoorwoord is.
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=mp3&data%5Border%5D=relevance#hitstart]http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=mp3[/url]&data%5Border%5D=relevance#hitstart
werkt ook prima hoor..
die 3-letterige woorden zijn al een tijdje history.
werkt ook prima hoor..
die 3-letterige woorden zijn al een tijdje history.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Pagina: 1