Zowel in safari als Chrome ziet het er zo uit op de iPad (2017), iOS 12.1.1:

Op alle pagina`s blijft het er zo uitzien.

Op alle pagina`s blijft het er zo uitzien.

Commandline FTW | Tweakt met mate
Het is de eerste keer dat ik tweakers gebruik op de iPad, dus niet dat ik weet.Hero of Time schreef op maandag 31 december 2018 @ 23:05:
Heb je toevallig een bepaalde grade geforceerd met je iPad via https://tweakers.net/devicedetect?
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Ik heb geen tablet, maar met m'n telefoon als ik deze een kwartslag draai heb ik nergens last van. Ruimte genoeg tussen m'n nicknaam en 'Meer', zelfs als ik verschillende grades forceer.HallonRubus schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 15:41:
[...]
Het is de eerste keer dat ik tweakers gebruik op de iPad, dus niet dat ik weet.
Maar jouw usename is minstens even lang, hoe ziet het er bij jou dan uit?
He, ik wist niet dat ze dat hadden toegevoegd.The Eagle schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 15:54:
Rechtsboven, instellingen (tandwieltje), onder Algemeen. Schermgroottes even op Desktops (16" en groter) zetten.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
[ Voor 11% gewijzigd door crisp op 01-01-2019 21:11 ]
Intentionally left blank
Het is gewoon deze iPad (pricewatch: Apple iPad Wi-Fi 32GB (2017) Grijs, misschien dat de tekenapp afbeeldingen automatisch herschaalt, of er stond toch iets van scaling aan.crisp schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 21:09:
Je zit zo te zien net aan de onderkant van onze 'medium' grade (768-1000 pixels). Wellicht kunnen we daar nog wel wat pixels winnen door de marge tussen de menu-items iets te verkleinen, maar heel veel kunnen we daar ook niet vanaf snoepen...
Het lijkt me echter wel een erg lage resolutie voor een iPad?
Intentionally left blank
[ Voor 34% gewijzigd door CyBeRSPiN op 01-01-2019 23:44 ]
Het is inderdaad alleen in portretstandCyBeRSPiN schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 23:29:
Heb dezelfde iPad, ik krijg dit alleen voorelkaar als ik de iPad in portrait mode gebruik, wat m.i. onlogisch is bij normaal gebruik. Maar kan het dus reproduceren in de portretstand.
Is de oriëntatie niet te detecteren? Als ik voor de kleine tablets kies dan is het probleem weg (want nick niet langer getoond in menu)
@HallonRubus probeer de iPad eens te roteren?
Ik heb wat pixels extra ruimte weten te creëren voor je gebruikersnaam. Ik denk dat het eigenlijk nog net niet genoeg is, maar het zou wel wat beter moeten zijn nuHallonRubus schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 12:57:
[...]
Het is inderdaad alleen in portretstand
Intentionally left blank
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq