[iPhone XS of XR] Is OLED nadeel voor levensduur?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1161676

Topicstarter
Ik sta nu voor de keuze van Iphone XS en Iphone XR. Mij houdt nog even de keuze van Iphone XS tegen ivm het OLED scherm. Het zou naar verloop van tijd erg achteruit gaan, tenzij je na een relatief korte tijd je toestel inruilt. Lees hier maar eens over de nadelen:

https://www.iculture.nl/uitleg/oled-iphone/

Vraag: wat zouden jullie doen?

...

Beste antwoord (via Anoniem: 1161676 op 01-01-2019 12:04)

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21-06 09:40
Uniciteit schreef op maandag 31 december 2018 @ 14:55:
Ik zou me daar niet door laten tegenhouden! Ik zou eerder kijken naar de voordelen van OLED t.o.v. het LCD scherm en of je dat de extra prijs waard vindt. Je betaalt immers een flink extra voor de XS. Dat is prima als je bijvoorbeeld het OLED scherm wilt in plaats van LCD of roestvrij staal in plaats van aluminium, maar je kan ook een hoop leuke andere dingen doen voor dat geld. ;)
En vooral ook checken of je gevoelige ogen hebt. Aardig wat mensen met eye strain wanneer ze een OLED gebruiken. Zou ik ook even checken voordat je een paar honderd euro neerlegt. En inderdaad of je überhaupt verschil genoeg ziet tussen de S en R. En of je dat verschil zoveel extra waard vind.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Als dat je stoort zou ik voor een Xr gaan want elk OLED scherm gaat over de tijd achteruit, in de praktijk lijkt die “achteruitgang” nagenoeg nog niet aanwezig op de iPhone X (14 maanden oud nu).

Verder staat de rest wel in het artikel wat je aanhaalt.

[ Voor 13% gewijzigd door Donstil op 31-12-2018 14:26 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

14.000 uur voordat de blauw-tine "halverwege" is. Geen idee wat jouw voorkeur is voor blauw maar als je je iPhone 8 uur per dag gebruikt op scherm, gaat de telefoon dus ongeveer 5 jaar mee voordat je op die 50% zit.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ik zou me daar niet door laten tegenhouden! Ik zou eerder kijken naar de voordelen van OLED t.o.v. het LCD scherm en of je dat de extra prijs waard vindt. Je betaalt immers een flink extra voor de XS. Dat is prima als je bijvoorbeeld het OLED scherm wilt in plaats van LCD of roestvrij staal in plaats van aluminium, maar je kan ook een hoop leuke andere dingen doen voor dat geld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonasken
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10-06 01:24
Ik merk op mijn iphone x ook nog geen achterruitgang. Ik had ook schrik voor inbranden etc maar is allemaal nog perfect in orde.

PSN: Jonasken

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21-06 09:40
Uniciteit schreef op maandag 31 december 2018 @ 14:55:
En vooral ook checken of je gevoelige ogen hebt. Aardig wat mensen met eye strain wanneer ze een OLED gebruiken. Zou ik ook even checken voordat je een paar honderd euro neerlegt. En inderdaad of je überhaupt verschil genoeg ziet tussen de S en R. En of je dat verschil zoveel extra waard vind.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:04

nelizmastr

Goed wies kapot

Ik heb beslist geen perfecte ogen. Voor mijn gebruik ervaar ik qua scherm geen noemenswaardig verschil. Of die extra GB geheugen, slechtere accuduur en tweede camera je €400 waard zijn is aan jou ;)

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawk999
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21-06 16:21
Nm. Vergissing.

[ Voor 94% gewijzigd door Hawk999 op 01-01-2019 15:33 ]

Pagina: 1