Ik heb een bepaalde bestaande setup, waar ik Chromecast aan wil toevoegen.
De setup nu:
DJ gear
Desktop PC
4 schermen waarvan 1 tv
Focusrite 2i2 geluidskaart
2 KRK speakers
Aansluitingen:
De pc is aangesloten aan alle 3 de monitors en mijn tv.
Via USB naar de geluidskaart voor digitaal signaal
Van de geluidskaart naar m’n KRK’s voor daarwerkelijk geluid
Twee jacks van m’n dj gear naar de geluidskaart (daardoor is dus altijd geluid beschikbaar van zowel de desktop als de dj gear)
Nu heb ik laatst een chromecast toegevoegd aan de tv. Het probleem is echter dat dan ‘t geluid van de tv wordt gebruikt.
Wat is de beste oplossing om ervoor te zorgen dat ook mijn chromecast het geluid naar de KRK’s stuurt.
Ik neem aan dat ik een nieuwe geluidskaart moet kopen met meer ingangen, zodat ik het out signaal van de tv weer naar de geluidskaart moet zoeken. Is dit de beste oplossing? Zoja, welke geluidskaartupgrade is dan aan te raden?
Zonee, wat zijn andere (betere) oplossingen?
De setup nu:
DJ gear
Desktop PC
4 schermen waarvan 1 tv
Focusrite 2i2 geluidskaart
2 KRK speakers
Aansluitingen:
De pc is aangesloten aan alle 3 de monitors en mijn tv.
Via USB naar de geluidskaart voor digitaal signaal
Van de geluidskaart naar m’n KRK’s voor daarwerkelijk geluid
Twee jacks van m’n dj gear naar de geluidskaart (daardoor is dus altijd geluid beschikbaar van zowel de desktop als de dj gear)
Nu heb ik laatst een chromecast toegevoegd aan de tv. Het probleem is echter dat dan ‘t geluid van de tv wordt gebruikt.
Wat is de beste oplossing om ervoor te zorgen dat ook mijn chromecast het geluid naar de KRK’s stuurt.
Ik neem aan dat ik een nieuwe geluidskaart moet kopen met meer ingangen, zodat ik het out signaal van de tv weer naar de geluidskaart moet zoeken. Is dit de beste oplossing? Zoja, welke geluidskaartupgrade is dan aan te raden?
Zonee, wat zijn andere (betere) oplossingen?