Hoe slaat Battle Painters de high score lijst op? (Link)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunra
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-10-2024
Ik vroeg me af hoe het spel Battle Painters de high scores opslaat bij de Ranking Mode.
Link

Ik heb gemerkt dat als je het spel meerdere keren in verschillende mapjes hebt staan (hij is in prinicipe portable) dat de high score lijst dan is gedeeld. Het lijkt me dus niet dat deze wordt opgeslagen in de exe zelf. Ik kan echter geen gezamenlijk bestand vinden waarin de high scores dan wel worden opgeslagen.

Ik heb het spel op een vrijwel schone Windows 10 gezet en een paar keer met Windows search en met het programma Last Changed Files gezocht op veranderde files als ik een nieuwe high score had behaald. Maar daarbij vind ik niks. Zelfs met de Windows opties
- Show hidden files, folders and drives.
- Hide protected operating system files -> Unchecked

Als iemand een idee heeft waar ik zou moeten zoeken, dan hoor ik het graag!

(Het spel werkt qua venster trouwens niet helemaal lekker op W10, wel op W7. Maar dat leek me voor de high scores niet relevant)
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:36

g0tanks

Moderator CSA
code:
1
C:\Users\Username\Documents\My Games

en
code:
1
%AppData%

zouden de eerste twee plekken zijn waar ik zou kijken.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunra
Ja, sorry dat had ik nog wel moeten vermelden. Ik heb deze en andere mappen inderdaad doorzocht maar niks gevonden. Ook doordat ik dus geen aangepaste files kan vinden lijkt het er bijna op dat er geen gedeeld bestand op een centrale locatie is aangemaakt. Daarom vind ik het lastig om in te schatten op welke manier dit dan wel wordt opgeslagen. Er is ook geen sprake van een internet connectie ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

in de Registry?

Je zou een profiler kunnen draaien om te kijken of de registry of een file wordt geraadpleegd/geschreven wordt door je .exe

[ Voor 80% gewijzigd door MrMonkE op 02-01-2019 19:16 ]

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunra
Ah, dat had ik echt zelf moeten kunnen bedenken. Thanks MrMonkE, dat was het!