Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Mijn moeder is in het bezit van een Samsung Galaxy A5 2017. Ze heeft deze een keer opgeladen met een powerbank. Toen ik een keer haar telefoon weer aan de originele (snel)lader aansloot, viel mij op dat alleen het resterende batterijniveau (in procent) zichtbaar was. Ik dacht dat eerst ook de resterende tijd tijdens het opladen zichtbaar was, net zoals bij mijn Galaxy S9+ en Galaxy A8 2018.

Er kunnen nu 3 dingen aan de hand zijn:

1. De telefoon is van slag door de powerbank.
2. Ze heeft sinds kort een nieuwe originele snellader (gekocht bij Saturn in Duitsland dus geen Chinese clone)
3. Ik ben ten onrechte in de veronderstelling dat haar toestel de resterende laadtijd aangeeft.

Ik heb haar nieuwe oplader op mijn S9+ getest en deze geeft gewoon de laadduur aan.

Misschien kan een andere bezitter van de A5 2017 bevestigen of ontkennen of deze de resterende laadduur aangeeft?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-04 15:43

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Mijne geeft weer of die aan het laden is of niet en hoe vol de batterij is door het icoontje te wijzigen (alsof het een steeds voller wordend glas is). Ik meen me wel te herinneren (wat ik uitgezet heb) dat je een percentage kan laten weergeven naast het batterij icoontje, maar ik begrijp dat jij op zoek bent naar een tijdsduur. Ik weet niet of dat tot de mogelijkheden behoort.

[ Voor 7% gewijzigd door webfreakz.nl op 31-12-2018 01:37 ]

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:35
Ik heb hier een A5 2017 liggen, helemaal up-to-date... die geeft ook geen resterende tijd aan tijdens het laden, alleen het batterijpercentage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
MicGlou schreef op maandag 31 december 2018 @ 01:37:
Ik heb hier een A5 2017 liggen, helemaal up-to-date... die geeft ook geen resterende tijd aan tijdens het laden, alleen het batterijpercentage.
Staat de telefoon dan aan of uit? Want als ik mijn S9+ oplaad als deze uit staat dan zie ik ook alleen het batterijpercentage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:35
F4T4L_3RR0R schreef op maandag 31 december 2018 @ 10:38:
[...]

Staat de telefoon dan aan of uit? Want als ik mijn S9+ oplaad als deze uit staat dan zie ik ook alleen het batterijpercentage.
Alles getest... aan, uit en op het sluimerscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Nog iets vreemds: normaal komt er een notificatie op het lockscreen met iets in de trant van "de batterij is volledig opgeladen". Nu niet meer.
Pagina: 1