Hoi tweakers,
Kunnen jullie mij helpen bij het vinden van een geschikte portable bluetooth speaker? Mochten jullie eigen ervaringen hebben met de genoemde producten, of andere tips hebben - heel graag!
Ik zoek een?
Portable bluetooth speaker (spatwater dicht)
Wat is je budget?
Ongeveer 30 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek te luisteren tijdens het douchen en af en toe mee te nemen voor onderweg.
De belangrijkste aspecten voor mij zijn de batterijduur en de geluidskwaliteit*.
*Hoewel het formaat vanzelfsprekend betekent dat de geluidskwaliteit niet super zal zijn zoek ik dus het alternatief dat - binnen die klasse - het beste presteert.
Verder maakt het aanwezig zijn van NFC / handsfree-bellen etcetera niets uit.
Wat heb je zelf al gevonden?
JBL Go / JBL Go 2
Hercules WAE Outdoor
Sony SRSXB01
Trust Fyber Go (lijkt een kopie van de JBL Clip - althans qua uiterlijk)
Op het gebied van speakers heb ik geen ervaring met deze merken, voorheen gebruikte ik een goedkoop Action speakertje (Maxxter) die op dit moment aan het stuk gaan is...
Kunnen jullie mij helpen bij het vinden van een geschikte portable bluetooth speaker? Mochten jullie eigen ervaringen hebben met de genoemde producten, of andere tips hebben - heel graag!
Ik zoek een?
Portable bluetooth speaker (spatwater dicht)
Wat is je budget?
Ongeveer 30 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek te luisteren tijdens het douchen en af en toe mee te nemen voor onderweg.
De belangrijkste aspecten voor mij zijn de batterijduur en de geluidskwaliteit*.
*Hoewel het formaat vanzelfsprekend betekent dat de geluidskwaliteit niet super zal zijn zoek ik dus het alternatief dat - binnen die klasse - het beste presteert.
Verder maakt het aanwezig zijn van NFC / handsfree-bellen etcetera niets uit.
Wat heb je zelf al gevonden?
JBL Go / JBL Go 2
Hercules WAE Outdoor
Sony SRSXB01
Trust Fyber Go (lijkt een kopie van de JBL Clip - althans qua uiterlijk)
Op het gebied van speakers heb ik geen ervaring met deze merken, voorheen gebruikte ik een goedkoop Action speakertje (Maxxter) die op dit moment aan het stuk gaan is...