Toon posts:

Google home kan mijn chromecast niet vinden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een chromecast die niet wilt connecten aan mijn googhle home app. Deze chromecast had ik al eens eerder geconnect aan een andere wifi maar ben verhuisd en heb nu dus een andere wifi. Ik heb hem al tig keren gereset maar de app vind de chromecast nog steeds niet kan iemand mij helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Kijk eens of dat ding toevallig niet ergens anders in Google Maps zichtbaar te krijgen is. Waarschijnlijk denkt Google dat je device ergens anders thuis hoort.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ow ik weet niet hoe ik dat kan zien.. maar als ik naar wifi ga staat mijn chromecast wel er wel gwn tussen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peteroff
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Een (soms) ingeklapt menu ergens iets onder het midden van het 'Home-app scherm', staat 'Andere Cast-apparaten' die je eerder had gekoppeld. Deze komt iets vertraagt erbij staan. Ik had van de week een chromecast ontkoppeld en kon het ook niet zo snel meer terugvinden en zat hopeloos bij nieuw apparaat toevoegen te zoeken. Ik heb zelf 2 verschillende wifi SSID namen voor 2.4 en 5Ghz als je dit in je mobiel wisselt (wat eigenlijk nooit voorkomt), duurt het ook een dikke minuut dat de Home-app ze weer als beschikbaar weergeeft.

[ Voor 24% gewijzigd door peteroff op 31-12-2018 07:12 ]