De elektrificatie van ons vervoer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AxzZzeL
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:27

AxzZzeL

maakt oogsnoep

Topicstarter
RoD schreef op zondag 30 december 2018 @ 13:24:

Kun je beter even een topic voor openen, zodat de auteur er naar kan kijken.
@Yero

reviews: De elektrificatie van ons vervoer - Bussen, sportwagens en betaalbar...

Ctrl+f "BoD"
Dat moet volgens mij "ByD" zijn.

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yero
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 17:58

Yero

Reviewer
Whoops! Dank, verbeterd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onder de header "start-ups" wordt er gezegd dat de Sono Sion is geïnspireerd door de i3. Het gaat veel verder, bijna alle onderdelen worden ingekocht bij BMW (vergelijk het interieur, stuurwiel en dashboard eens). Zelfs de velgen worden bij BMW ingekocht en zo ook delen van de body (vergelijk de voor en achter bumpers eens). Het enige wat Sono echt doet is zonnepanelen erop plakken en doorverkopen.

Ik wil niet denigrerend overkomen, maar tijdens mijn bezoek aan hun hadden ze nog nooit gehoord van power point tracking en op de vraag of ze ook iets zelf maakte wisten ze geen antwoord op te geven (op een custom lader en wat kleine elektronische snufjes na). Hun enterteinmentsysteem is een Intel based TabletPC waar een linux variant op draait.

Het is mij nog steeds een groot vraagteken hoe ze denken dat de panelen aan de zijkant iets bij gaan dragen. Ik hoop dat ze onderhand aan PPT doen en dat ook per PV cel doen want anders trekken de cellen aan de zijkant de efficiëntie van het geheel zwaar naar beneden.

Daarom vind ik het jammer dat onze bloed eigen Lightyear niet wordt genoemd. De auto's van Lightyear zijn daadwerkelijk van de ground-up ontworpen door hunzelf en zijn technische van een hogere graad.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2018 02:45 ]