Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

VestaCP - nieuw domein redirect naar ander domein

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• ComputerHoed
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11 10:05

ComputerHoed

Electronica <3

Topicstarter
Hallo allemaal!

Ik probeerde zojuist op mijn Debian 8 server in VestaCP een nieuw domein toe te voegen zodat ik aan deze website kan gaan werken. DNS is precies hetzelfde geregeld zoals ik bij voorgaande websites heb gedaan.

Het probleem zit hem erin dat als ik naar dit nieuwe domein ga, ik terecht kom bij 1 v.d. 10 andere domeinen die ik host met VestaCP. Ik heb al geprobeerd het domein opnieuw toe te voegen, DNS opnieuw in te stellen, én wat dan ook.

Ik snap er echt niks van. Iemand die mij hiermee kan helpen?

Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD

Alle reacties

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:09

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Heb je de vhost met de juiste servernaam geconfigureerd? Vooral als je meerdere websites op dezelfde server draait, is alleen DNS configureren niet afdoende.

• ComputerHoed
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11 10:05

ComputerHoed

Electronica <3

Topicstarter
Equator schreef op zondag 30 december 2018 @ 19:48:
Heb je de vhost met de juiste servernaam geconfigureerd? Vooral als je meerdere websites op dezelfde server draait, is alleen DNS configureren niet afdoende.
Zou niet moeten....toch? Ik heb het domein op dezelfde manier toegevoegd als ik gedaan heb bij alle andere domeinen, waarbij het altijd goed ging tot nu..
In VestaCP worden vhosts automatisch gedaan, zover als ik weet, aangezien het een soort van cpanel is.

Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD