Welke Nintendo Switch LAN Adapter | Alternatief?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 633444

Topicstarter
De officiële Netwerk Adapter van Nintendo (Hori) is nergens meer verkrijgbaar :/ en kreeg vandaag te horen dat het zelfs niet meer bij een Game Mania verkocht gaat worden. Nu ben ik opzoek naar een alternatief, maar dan wel het liefst een 3.0 (die werkt). Iemand enig idee waar ik een goeie kan vinden die werkt, want Nintendo blokkeert veel chips? (Graag geen Amazon aanraders, die heb ik inderdaad gezien, maar dan kan ik "lang" wachten) :) 8)7

Of is het gebruik van een 3.0 10/100/1000 overbodig?
Want voor wat begreep is het 2.0 voor 10/100 mbs, maar geen idee of je daar ook overheen gaat.
(OTVO USB LAN Adapter & Bigben USB LAN Adapter)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dufniall
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-06 12:48
In deze reddit kun je wat geteste alternatieven vinden. Die van Ugreen schijnt een hele goede keuze te zijn maar dan kom je toch uit bij Amazon. Startech is bijvoorbeeld een merk wat wel in NL te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-06 12:18

NMe

Quia Ego Sic Dico.

En anders zijn de officiële Wii- en Wii U-LAN-adapters ook compatible, en die zijn op sommige plekken nog wel te vinden.

3.0 heeft trouwens op dit moment nog geen zin omdat de USB 3.0-poort op dit moment in de firmware nog op 2.0 is gelockt. En de Switch zelf capt je internetsnelheid dus je haalt de 100Mbit sowieso niet, laat staan Gbit. Voor een gameconsole zou ik me ook niet te veel zorgen maken over snelheid, voor de games zelf gaat er toch vrijwel niets over de lijn dus die snelheid merk je alleen bij het downloaden van games en patches.

Overigens is er niet heel veel mis met Amazon hoor, gewoon Amazon.de gebruiken. Daar kun je gewoon de site op Nederlands instellen, betalen met iDeal en uiteindelijk heb je spul dat op voorraad is binnen 1-3 dagen binnen. ;)

[ Voor 85% gewijzigd door NMe op 02-01-2019 17:09 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.