Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Glazen in dakraam hal

Pagina: 1
Acties:

• Rixos
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 29-03 20:36
Ik ben onlangs in een woning getrokken waar in de hal boven het trappengat een dakraam zit.
Na het schoonmaken van een aantal van de ruitjes kwam ik er achter dat in 1 van de ruitjes een flinke barst zit.

Die zou ik graag willen vervangen, maar heb geen idee of dit soort ruitjes makkelijk te verkrijgen zijn en zoja waar.
Alle ruitjes zijn losse panelen (enkel glas) die op de raamconstructie liggen, daarboven zit nog een kleine ruimte met daarboven de dakramen die naar het dak leiden.

Hebben jullie enig idee waar ik dit zou kunnen laten doen?

Let overigens niet op twee van de ruitjes die nog niet zijn schoongemaakt, daar krijg ik de paneeltjes moeilijk van los, en aangezien het direct boven een trappengat zit met een plafond van 3,20 hoog is het nogal gevaarlijk, daar moet ik nog een oplossing voor vinden.

https://tweakers.net/ext/f/APVd57SUZw3NTNev6EWysOx0/thumb.jpg

Rixos wijzigde deze reactie 30-12-2018 15:00 (6%)

• .Maarten
  • Registratie: januari 2011
  • Nu online
Een beetje glaszetter kan je daar wel mee helpen. Ik weet niet of je het belangrijk vind om het weer hetzelfde te hebben maar anders zou het ook best kunnen schelen als je het er helemaal uit haalt en er een ruit van maakt met HR+++ glas.

• frickY
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 09:46
Dit lijkt me slechts een decoratief paneel en niet in contact staan met buiten.
Je kunt gewoon glas op maat bestellen. Even opmeten en een goedkope website zoeken.

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True