Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

iphone geblokkerd, itunes.

Pagina: 1
Acties:
  • 327 views

Vraag

• feerx
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 13-01 13:00
hi, vandaag had ik mijn telefoon leeg laten lopen. ik legde hem net aan de oplader maar toen hij aanging zei die dat ie geblokkerd was en ik verbinding moet maken met itunes. maar ik heb nooit iets met itunes gedaan,of aan mijin laptop aangesloten. daarbij las ik dat je dat terug moet naar fabrieksinstellingen viazoek iphone, maar ik heb al heeel lang geen reserve kopie gehad en icloud omdat die vol zaten enz. in ijn fotos staan wel heel belangrijke dingen voor mij... wat moet ik doen?? :'(

Alle reacties

• Fietsbel
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

iTunes installeren is geen optie?

39

• feerx
Fietsbel schreef op zondag 30 december 2018 @ 14:15:
iTunes installeren is geen optie?
hoe?

• Fietsbel
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

39

• Lejavh
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 22:42
https://www.apple.com/nl/itunes/download/

Beschrijving volgen en gaan.

• feerx
dus, soory daarvoor.
ik heb itunes ontvangen maar nu zegt hij dat ie een code heeft gestuurd, alleen mijn tlefoon is de enige met dat apple id dus dan komt die op mijn tlefoon maar die is dus geblokkeerd... ben ik nu zo dom?

• Torac
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 20:58
Volgens mij word die code standaard ook naar je email adres gestuurd kijk daar eens.

• feerx
Torac schreef op zondag 30 december 2018 @ 14:37:
Volgens mij word die code standaard ook naar je email adres gestuurd kijk daar eens.
niks binnen op laptop :?

• Torac
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 20:58
Apple laptop?
Heb je nog andere apple devices?

• feerx
Torac schreef op zondag 30 december 2018 @ 14:39:
Apple laptop?
Heb je nog andere apple devices?
heb nog een oude ippad liggen met diezelfde apple id bednk ik me! die maar even doen

• feerx
ik heb net gebrobeerd mn tlefoon opniew op te starten maar nu gaat hij niet meer aan....

• Jordy_413
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 23:30
Hier wordt het niks. Misschien Apple support bellen?

• Daedalus
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoi feerx, welkom op GoT :)

Toen je je topic opende kreeg je een aantal vragen, zoals welke relevant hardware en software je gebruikt, en waar je zelf al naar gezocht en gevonden hebt. Het is de bedoeling dat je dat invult, zodat we je het beste kunnen helpen en niet met oplossingen aankomen die je al lang en breed zelf had geprobeerd. Aangezien dit alles ontbreekt gaat dit topic op slot.

Je mag een nieuw topic openen, maar lees dan eerst Het algemeen beleid nog 'ns goed door, om te weten wat je van je verwachten. Daarnaast is het handig om op je spelling te letten (tlefoon, soory, ippad, bednk), en niet meerdere berichten achter elkaar te plaatsen, maar je laatste bericht te wijzigen (zoals ook de waarschuwing staat).

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!”
宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True