Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Ring deurbel aansluiten met adapter, weerstand nodig?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Teknix1982
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online
Mijn vraag
Ik heb een ring video deurbel 1 gekocht die ik nu telkens oplaad op de interne accu. Dit moet vaker dan mij lief is en nu heb ik gekeken om hem bedraad aan te sluiten. Ik gebruik geen bestaande deurbel dus moet alles aansluiten. Nu heb ik deze kabel gevonden en besteld.

https://www.bol.com/nl/p/...v-500ma/9200000101572164/

Nu geeft de verkoper aan in de advertentie dat hij rechtstreeks op de deurbel kan. Er staat niets over een tussenkomst van een weerstand. Nu lees ik alleen op de website van ring het volgende.

https://support.ring.com/hc/en-us/articles/205180710

Kan het zijn dat die weerstand al in de adapter zit verwerkt of is dit toch niet de juiste manier om dit te doen denken jullie?

Teknix1982 wijzigde deze reactie 30-12-2018 14:16 (0%)
Reden: Specificeren dat ik ring deurbel 1 heb

Alle reacties

• Remko.me
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 18-08 18:41
Ik heb hier een keer een slimme deurbel gewoon aangesloten op de knop en werkt. Wel van aliexpress toen maar dat maakt volgens mij niet uit.

Bekijk mijn site: Remko.me

• Teknix1982
  • Niet online
Remko.me schreef op zondag 30 december 2018 @ 14:45:
Ik heb hier een keer een slimme deurbel gewoon aangesloten op de knop en werkt. Wel van aliexpress toen maar dat maakt volgens mij niet uit.
Was dat ook een ring? En adviseerden ze bij jouw deurbel ook een weerstand? Ik ben eigenlijk niet genoeg thuis in elektriciteit om in te schatten of het kwaad kan als die weerstand er niet tussen zit. Kan dit gevaarlijke situaties opleveren of hoogstens mijn ring niet juist laten functioneren?

Teknix1982 wijzigde deze reactie 30-12-2018 15:02 (30%)

• denivan
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 09-08 08:16

denivan

de enige

Ik heb recent een Ring2 aangesloten , rechtstreeks op de deurbel. Ik heb geen weerstand geplaatst, als ik me goed herinner was dit enkel nodig als je een electronische binnenbel hebt (zo één die mooie melodiedjes speelt). Als je binnenbel een "normaal" belgeluid maakte, dan was de weerstand niet nodig.
Of deze info ook geldig is voor de Ring1 weet ik natuurlijk niet, maar zo stond het in ieder geval vermeld in de documentatie van de Ring2.

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, "Where the heck is the ceiling?!"

• Teknix1982
  • Niet online
denivan schreef op zondag 30 december 2018 @ 15:07:
Ik heb recent een Ring2 aangesloten , rechtstreeks op de deurbel. Ik heb geen weerstand geplaatst, als ik me goed herinner was dit enkel nodig als je een electronische binnenbel hebt (zo één die mooie melodiedjes speelt). Als je binnenbel een "normaal" belgeluid maakte, dan was de weerstand niet nodig.
Of deze info ook geldig is voor de Ring1 weet ik natuurlijk niet, maar zo stond het in ieder geval vermeld in de documentatie van de Ring2.
Ik heb echter geen bestaande deurbel aansluiting dus wil hem aansluiten met een adapter als dat dus zo kan. Ik ben niet technisch genoeg om dingen in de meterkast aan te sluiten. Nu kan ik het wel laten doen maar als de adapter zou werken is dat het eenvoudigst.

• Remko.me
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 18-08 18:41
Teknix1982 schreef op zondag 30 december 2018 @ 15:01:
[...]

Was dat ook een ring? En adviseerden ze bij jouw deurbel ook een weerstand? Ik ben eigenlijk niet genoeg thuis in elektriciteit om in te schatten of het kwaad kan als die weerstand er niet tussen zit. Kan dit gevaarlijke situaties opleveren of hoogstens mijn ring niet juist laten functioneren?
Nee was een namaak, maar geen weerstand gaat tot nu toe goed! De ring is wel stuk duurder.... het enige wat kan gebeuren is dat hij stuk gaat door teveel stroom..

Bekijk mijn site: Remko.me

• GewoonJarmo
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 05:34
Ik zou de transformator kopen en proberen of je Ring werkt, indien deze niet wilt opstarten zou ik alsnog de weerstand plaatsen en opnieuw te testen

• Teknix1982
  • Niet online
Hij was gisteren binnen en het werkte niet. In de beschrijving stond dat er geen weerstand nodig was en hij kostte 40 euro dus ik wilde niet dingen gaan veranderen eraan en heb hem teruggestuurd. Ik laad nog wel een keer weer op en ga rustig zoeken naar een volgende adapter.

Teknix1982 wijzigde deze reactie 01-01-2019 20:58 (9%)

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True