Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shotputty
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 11:00

shotputty

I'll be back

Topicstarter
Het is raar maar waar, ik heb weer alleen maar een zwart scherm. Wel heb ik een heel moi beeld met opengl maar dat is 1fps, en bij
s3metal, direct3d en andere modes is het beeld heel slecht. Geprobeerd met directx 7a
en directx 8. Glsetup, quakegl drivers, 3dfx reference, drivers van cd, dxdiag geeft wel voodoo2 aan. Het werkt allemaal niet. toen ik hem in een ander pci slot stopte deed ie het even heel goed, de dag daarna was het weer een zwart scherm maar wel geluid. Oh ja het is een m590 100mhz moederbord met een sis 6326 onboard 8mb videokaart. Ook doe drivers ge-update werkt niet. help?

Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-09 15:54
????? Doet ie het niet met glide ?? , tuurlijk haat het niet goed op opengl of d3d die gare 8 mb videokaart is gewoon te zuur.
Maar met de voodoo zou ie het heel goed moeten doen. IK denk toch dat je een driverprobleem hebt met je voodoo 2
En update UT misschien effe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broes willems
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10-2023
ik heb het altijd al geweten.
& ik blijf bij mijn standpunt:

----Computers zijn niet logisch----

kris heeft gesproken

P.S. succes
(dan kunnen we eens gaan fraggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 22:28

edward2

Schieten op de beesten

S3 metal is voor de Savages, UT schakelt dan over naar softwarerendering als je die met een voodoo selecteert.
Wordt je voodoodriver wel herkend door UT?
Probeer anders UT in de safemode op te starten, dan via de consolecommands, onder rendering, 3dfx selecteren.

Niet op voorraad.