Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-11 08:54
Mijn vraag
Google Home Mini voice match werkt niet

Relevante software en hardware die ik gebruik
google home nl

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
google home app opnieuw installed
telefoon herstart
google home mini van het stroom af
huis opnieuw toegevoegd

je kan met de google home mini voicematch instellen, alleen dan zal google toegang krijgen tot bv je agenda en kan hij ook herinneringen in je agenda zetten (nu kan dat niet).

maar de voice match instelling werkt niet, je moet meerdere malen oke google en hey google zeggen (reageert hij wel op) maar zodra ik de stappen juist heb voltooid doet hij niks, het scherm blijft zeg maar staan.

Waar ligt dit aan?

google home

Beste antwoord (via mugenmarco op 30-12-2018 14:08)

Verwijderd

Ga eens via de Google home app naar de apparaatinstellingen (via het tandwieltje) > kopje privacy > voice match. Kun je van die pagina een screenshot maken? En wat gebeurt er als je via die route bovenaan klikt op 'Train de assistent opnieuw...'?

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

Verwijderd

Ga eens via de Google home app naar de apparaatinstellingen (via het tandwieltje) > kopje privacy > voice match. Kun je van die pagina een screenshot maken? En wat gebeurt er als je via die route bovenaan klikt op 'Train de assistent opnieuw...'?

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-11 08:54
jaaaaaaaa dat is gelukt!!!! kreeg dezelfde stappen te zien maar via die weg werkte het wel en kon hij hem instellen.

helemaal top, dankjewel! :-)

nu ik toch bezig ben (en geen nieuw topic wil openen voor iets wat mogelijk heel simpel is op te lossen):

Google vind mijn playlist op spotify niet en als hij hem wel vind dan komen er liedjes die niet eens in de playlist staan. Volgens google support moet je de naam goed uitspreken maar dat doe ik ook.

is die optie alleen bedoeld voor premium spotify users?

Verwijderd

mugenmarco schreef op zondag 30 december 2018 @ 13:57:
jaaaaaaaa dat is gelukt!!!! kreeg dezelfde stappen te zien maar via die weg werkte het wel en kon hij hem instellen.

helemaal top, dankjewel! :-)

nu ik toch bezig ben (en geen nieuw topic wil openen voor iets wat mogelijk heel simpel is op te lossen):

Google vind mijn playlist op spotify niet en als hij hem wel vind dan komen er liedjes die niet eens in de playlist staan. Volgens google support moet je de naam goed uitspreken maar dat doe ik ook.

is die optie alleen bedoeld voor premium spotify users?
Als je geen Spotify Premium-account hebt, hoor je een zender met nummers die zijn geïnspireerd op het nummer/het album/de artiest of persoonlijke afspeellijsten in je verzoek. Je hoort geen specifieke nummers, albums, artiesten of afspeellijsten on demand, maar je kunt wel muziek op basis van genre, stemming of activiteit, of Spotify-afspeellijsten opvragen. https://support.google.com/googlehome/answer/7030379?hl=nl