[pw] Negatieve selectie veroorzaakt som van alles in filter

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkeet
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 31-08 11:45
Wanneer je een negatief filter selecteerd ("Nee") en een eerste selectie doet, dan veranderen de resultaten binnen het filter van alle "0" naar max van binnen filter (minus de "nee").

Neem deze criteria voor mobo zoeken: categorie: Moederborden

(ik heb niet genoeg karma voor plaatjes, dus beschrijving zal moeten volstaan)

Dit filter geeft 18 resultaten binnen criteria.

Nu, ik ben geen fan van ASRock, slechte ervaringen met zowel CS als producten + bechrijvingen, dus die wil ik niet.

* Selecteer "Nee" bij Merken
* Zet "ASRock" aan

Alle merken die "0" hadden, hebben nu "16" (18 resultaten minus 2 "nee" van ASRock).

---

Dit is, denk ik, een duplicaat, maar dan wel met beschrijving, van [bug] pricewatch doet gek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:41

crisp

Devver

Pixelated

Dat topic beschrijft inderdaad hetzelfde, en het is geen bug: crisp in "[bug] pricewatch doet gek"

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

De weergave was altijd bedoeld om aan te geven hoeveel resultaten er overblijven als je een extra filter aanvinkt.
Het werkt daarom nu op zich correct, maar niet erg intuitief.

Als we '2' zouden hebben neergezet bij ASRock, zou het weer gek zijn als er dan 16 resultaten overblijven. Er is helaas ook niet erg veel ruimte om veel complexere informatie neer te zetten, bijvoorbeeld "-2 => 16" en "-0 => 18" en bij de inclusieve variant "+2 => 18" en "+0 => 18" zou al meer informatie geven, maar daar is in het huidige ontwerp geen plek voor.

Daar moeten onze product-mensen dus maar eens bedenken of ze dit willen verbeteren en zoja, hoe.