Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

het synchroniseren van je Iphone met een pc

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• vld97
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 20-03 13:09
Hallo iedereen,

Hierbij even een vraag. Misschien is het antwoord heel simpel maar ik kan het helaas niet vinden. Is er een manier om automatisch je foto's van de IPhone te synchroniseren met een vaste pc. Ik zou dit graag willen zonder dat je na het maken van een foto een extra actie moet ondernemen (bijvoorbeeld delen naar google drive).

Graag hoor ik wat hier de mogelijkheden voor zijn. Alvast bedankt voor jullie tijd. :)

Alle reacties

• Mel33
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 00:28
Ga naar de foto app van windows 10 en kies importeren van apparaat (iphone)

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

• HKLM_
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 06:40

HKLM_

www.cloud23.nl

Sla je foto’s op in iCloud en installeer iCloud voor Windows. Dan staan je foto’s er automatisch in.

Ubiquiti • 2 site’s • 2x Unifi USG 3P • Unifi Switch 8 ports 60w • 2x Unifi AC-LR • 2x Unifi AC-Lite • Unifi CloudKey

• vld97
bedank. @Mel33 het is hier wel nog nodig om je iPhone te connecten met behulp van usb . Ik weet dat dit weinig moeite is maar is er ook nog een manier om dit te doen zonder dat je dit hoeft te doen

• oohh
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 01:22
vld97 schreef op zondag 30 december 2018 @ 11:32:
bedank. @Mel33 het is hier wel nog nodig om je iPhone te connecten met behulp van usb . Ik weet dat dit weinig moeite is maar is er ook nog een manier om dit te doen zonder dat je dit hoeft te doen
https://support.apple.com/en-us/HT204264 :)

• Micky83
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 00:30
Heb je een cloud opslag zoals Dropbox? Hierin kun je het aanvinken en dan gaat alles vanzelf.

• Maart1992
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 19:20
Wil je dat dit echt goed werkt zonder een handeling dan zou ik overstappen naar een Mac ;-)
Anders zijn bovenstaande antwoorden correct.

• vld97
hartstikke bedankt. Ik ga er naar kijken.
Pagina: 1

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True