Hallo nog gebruikende Voodoo gebruikers (waar ik er 1 van ben). Ik draai sinds kort op w2k alleen het zoeken naar goede drivers is een hel. Ik had goede drivers liggen van ene "MWARHEAD and Omega" oid. Deze had ik gemixed met de laaste drivers van X-3DFX 1.04.00. Die van "MWARHEAD and Omega" waren geconverteerde drivers van de Voodoo 9x drivers.
Ik had daardoor alle opties die je in W98se ook hebt. Alleen ik ben de site kwijt waar ze op staan. Het was iets met Voodooland. Ik ben al een paar dagen aan het zoek maar nog steeds niet gevonden. Op het forum van X-3DFX zijn ze ook niet echt behulpzaam.
De performance van die gemixte drivers was perfect. De kaart was rete snel. Ik kreeg het idee dat hij sneller was dan in W98se.
Wie weet waar ik ze kan vinden. Bijvoorbaat mijn dank.
Ik had daardoor alle opties die je in W98se ook hebt. Alleen ik ben de site kwijt waar ze op staan. Het was iets met Voodooland. Ik ben al een paar dagen aan het zoek maar nog steeds niet gevonden. Op het forum van X-3DFX zijn ze ook niet echt behulpzaam.
De performance van die gemixte drivers was perfect. De kaart was rete snel. Ik kreeg het idee dat hij sneller was dan in W98se.
Wie weet waar ik ze kan vinden. Bijvoorbaat mijn dank.