Ik heb nog niet zo lang geleden een asus8200delxe videokaart gekocht en die bevalt mij heel goed, maar ze wordt vrij warm, als ik iets grafisch heb gedaan is zij meestal zo'n 60-65 graden ,is dit normaal?. bij het opstarten is ze trouwens ook al zo'n 50-55 graden. Aan het océn kan het niet liggen volgens mij ,want ik heb haar maar iets hoger geclocked als normaal(210/500). nog iets anders, die kaart overclockt automatisch elke keer als ik de compjoeter uit/aan zet gaat ze vanzelf zo'n 1-4 Mhz hoger lopen(core en ram), dus je moet het zowiezo in de gaten houden, hebben anderen dat ook?
/dev/null
Ik denk dat 60 graden niet zo erg is hoor. Ik heb hier al veker gelezen dat de oudere gf1 en 2 ook wel eens zo warm werden en zelfs warmer. Als dat smartdocter je zegt dat ie te warm is, dan zal ik me pas zorgen beginnen te maken.
Ook is het misschien aan te raden om zoveel mogelijk ruimte bij je videokaart boven je pci sloten open te laten voor een goede luchtcirculatie. Misschien is het mogelijk om al je pci kaarten naar de onderste te verkassen om de lucht rond je videokaart meer ruimte te geven... Of mischien is een slot-cooler een oplossing, als je hem echt cooler wilt hebben.
Ook is het misschien aan te raden om zoveel mogelijk ruimte bij je videokaart boven je pci sloten open te laten voor een goede luchtcirculatie. Misschien is het mogelijk om al je pci kaarten naar de onderste te verkassen om de lucht rond je videokaart meer ruimte te geven... Of mischien is een slot-cooler een oplossing, als je hem echt cooler wilt hebben.
Dat zij die bij mij ook toen die op 77 graden stond en op 16 mb liep ipv 32Op zondag 22 juli 2001 20:00 schreef I_Stealth_I het volgende:
die diagnotic tool zegt dat je kaart okey is, dus ik snap het probleem niet
LoL, dat zegt mijn GF2 ook als ik de fsb hoger dan 150mhz gooi op 2/3Op zondag 22 juli 2001 20:19 schreef DE_Michiel het volgende:
[..]
Dat zij die bij mij ook toen die op 77 graden stond en op 16 mb liep ipv 32
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
Iedereen praat hier altijd over temperaturen van 40-50 en dat boven de 50 toch al wel heel peniebel wordt dus vandaar mijn vraag. Dat automatisch verhogen van snelheid was ik ook erg benieuwd of meer dat hebben
nee duhOp zondag 22 juli 2001 20:24 schreef TheMAzTER het volgende:
????
Wees blij dat die van jouw zo warm is. De mijne is bijna 80 graden.
quote uit signature:
Asus 8200 Deluxe 64 MB Core: 200@235, Memory 460@525 (Geforce III)
helemaal niet overgeklokt he ?
Waar haal je software vandaan die je grafische kaart in de gaten houdt?
Ik heb een Elsa gladiac GF3 en volgens mij kan k de T niet eens meten man!
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Dat is Smartdocter die bij de asus standaard wordt geleverd.Op maandag 23 juli 2001 13:59 schreef Dinictus het volgende:
Waar haal je software vandaan die je grafische kaart in de gaten houdt?
39
Sinds wanneer is een GF3 vrouwelijk?Op zondag 22 juli 2001 19:56 schreef eelcoz het volgende:
ze, zij, ze, haar, ze
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
De mijne (V8200dL) was ook 56 gr. in 2d en 60gr. in 3d gr.
De vervolgens wat artic silver onder de core-en memsinks en een andere kast (niet alleen voor de vidkaart uiteraad
) en nu op 230/520 wordt hij niet warmer dan 49-51 (3d) gr..
De vervolgens wat artic silver onder de core-en memsinks en een andere kast (niet alleen voor de vidkaart uiteraad
Niet op voorraad.
Verwijderd
ze is toch schoner dan je vriendinOp maandag 23 juli 2001 14:55 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een GF3 vrouwelijk?
noouja, ik neem liever me vriendin dan me asus 8200 deluxeOp maandag 23 juli 2001 15:13 schreef TheMAzTER het volgende:
[..]
ze is toch schoner dan je vriendin.
en schoner? neuh me videokaart zit helemaal onder het stof
39
tja... als je het zo bekijktOp maandag 23 juli 2001 15:13 schreef TheMAzTER het volgende:
[..]
ze is toch schoner dan je vriendin.
mijn vriendin vertroebelt mijn zicht nogal eens... die GF3 niet...
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
Ze loopt alleen nooit te zeuren dat ze wat moet, ze doet gewoon d'r werk (heb het nu over GF3). Heeft geen schoonouders ook een groot voordeel
Het beeld van mijn GEforce is zo mooi, dat moet wel een vrouw zijn.
Maarja vrouwen worden wel af en toe ongesteld
Verwijderd
Wil je dat je GF ongesteld word danOp maandag 23 juli 2001 23:11 schreef eelcoz het volgende:
Het beeld van mijn GEforce is zo mooi, dat moet wel een vrouw zijn.![]()
+1 InzichtvolOp zondag 22 juli 2001 20:00 schreef I_Stealth_I het volgende:
die diagnotic tool zegt dat je kaart okey is, dus ik snap het probleem niet
Freelance tweaker
GeForce 3 is misschien ook duurder dan sommige van jullie vriendinnen
Ik vroeg me al af waarom ik zo graag een GF3 wil hebben en geen vriendin, nu weet ik et, een GF3 is mooier, beter, schoner, en heeft geen bijkomstige nadelen, als schoonouders (of je moet de GF1/GF2 schoonouders vinden
)
Verwijderd
Wacht maar tot je gtrouwt bent, ik ben inmiddels al zo'n 400k armer !! 
RGZ
MASH
RGZ
MASH
Op vrijdag 17 augustus 2001 13:26 schreef Lawtje.com het volgende:
GeForce 3 is misschien ook duurder dan sommige van jullie vriendinnen
Als je even goed kijkt in het boekje of op de achterkant van de verpakking van je V8200, zie je ook een afbeelding van SmartDoctor.
Op die afbeelding zie je ook dat de kaart die gebruikt is bij het maken van de afbeelding 60 graden is. niets om je druk over te maken, want ASUS zal toch geen afbeelding van een te warme GeForce publiceren ?
Op die afbeelding zie je ook dat de kaart die gebruikt is bij het maken van de afbeelding 60 graden is. niets om je druk over te maken, want ASUS zal toch geen afbeelding van een te warme GeForce publiceren ?
Boekje? ik ben zoiemand die alleen in boekjes of op verpakkingen kijkt als ik er echt helemaal niet uit kom, ik heb er dus nog niet ingekeken.. Maarre deze topic is al weer aardig oud inmiddels, wel humor trouwens dat ie weer naar boven is gehaald...GF wordt nu nog wel wat warmer trouwens (iets meer overclock, dat wel) to zo'n 68 graden, maar geen artifacts of vastlopers, dus zal wel goed zijn dan.Als je even goed kijkt in het boekje of op de achterkant van de verpakking van je V8200, zie je ook een afbeelding van SmartDoctor.
zolang het zaakje niet vastloopt is er niks aan de hand
mijn Athlon wordt ook stressed 65 graden. heb er al een paar gehoord die beweren dat dat een TE hoge temperatuur
nou hij loopt nauwelijks vast dussuh niks aan't handje hoor
nog veel plezier met je GF3 trouwens, het is een zware beul-kaart
mijn Athlon wordt ook stressed 65 graden. heb er al een paar gehoord die beweren dat dat een TE hoge temperatuur
nou hij loopt nauwelijks vast dussuh niks aan't handje hoor
nog veel plezier met je GF3 trouwens, het is een zware beul-kaart
mijn GF1 ddr draait al een jaar op een temp van tegen de 70 graden, is geen probleem
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Pagina: 1