Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

gaming computer

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo !

Ik heb een vraag over een game computer.

Ik ben vanplan om een game computer/laptop aan te schaffen, alleen zit ik dus met een probleem dat ik wel goed overweg kan met de computers zelf alleen geen verstand heb van wat er allemaal inmoet zitten....

Wat ik nu eigenlijk zoek is een game computer/laptop waarop ik op redelijk goed uitziende graphics Leauge of legends en fortnite kan spelen.

Daarbij heb ik gelezen dat laptops dus wel snel aan de warme kant worden kwa gamen dus dan zou ik liever voor een deskop willen gaan.

Ik wil ongeveer maximaal 600 euro hieraan uitbesteden.

Hebben jullie mischien een paar leuke links naar computers die mijn games makkelijk aankunnen op goede graphics ongeveer high en een beetje binnen mijn prijsklasse valt ?

Graag zie ik jullie reacties tegemoet en alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Bart

Alle reacties

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:28

Verwijderd

Topicstarter
chim0

Word deze topic nu gesloten??

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:28
Dat weet ik niet, dat bepalen de moderators. Maar als ik het zo hoor, heb je weinig verstand van computers dus vragen om een lijstje te posten met de hardware die je in gedachten had, heeft ook weinig zin denk ik.

Heb je vrienden of kennissen die verstand hebben van computers en zo'n ding in elkaar kunnen zetten? En anders kan je het nog altijd de winkel laten doen, alleen die vragen er natuurlijk geld voor en met zo'n klein budget is dat zonde, vind ik.

Je kan ook de specificaties opzoeken van de spellen die je wilt spelen en wat de vereisten zijn om ze te spelen, alleen met zo'n klein budget kan ik je nu al vertellen dat je ze op lage/medium instellingen zal moeten gaan spelen dus een laptop zou ik inderdaad niet aanraden.

Maar lees ook dit even door DAA beleid en Handleiding Pricewatch

En ook deze is een goede om mee te beginnen [BBG] Januari basis game pc 500 euro

Succes en alvast een gelukkig nieuwjaar!

• jop42
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23-05 15:06
Zou je nog niks hebben qua monitor, toetsenbord en muis dan zou je ongeveer op dit uitkomen.
#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Ryzen 3 2200G Boxed€ 100,95€ 100,95
1Gigabyte GA-AB350M-DS3H V2 (rev. 1.1)€ 63,-€ 63,-
1Gigabyte Radeon RX 570 Gaming 4G€ 155,-€ 155,-
1BitFenix NOVA Zwart€ 35,-€ 35,-
1Lenovo L22e Zwart€ 99,-€ 99,-
1Sharkoon Skiller (Qwerty UK)€ 11,89€ 11,89
1Sharkoon Shark Force Zwart€ 9,99€ 9,99
1Crucial Ballistix Sport LT BLS2K4G4D26BFSB€ 58,90€ 58,90
1Cooler Master MasterWatt 450€ 51,90€ 51,90
1Crucial BX500 240GB€ 33,50€ 33,50
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 619,13

Je kan de pc dan nog makkelijk uitbreiden met een hdd en extra ram.