Toon posts:

Bericht bij vriendschapsverzoek Facebook

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik, als ik iemand een vriendschapsverzoek stuur via Facebook, ook een bericht toevoegen? Ik wil iemand een bericht sturen via fb, maar als we geen vrienden zijn is de kans dat het bericht gelezen wordt klein aangezien het in 'overig' terecht komt. Het is belangrijk dat er niet alleen een verzoek verzonden wordt, maar dat het bericht dan ook direct zichtbaar is.
Is het ook mogelijk om een vriendschapsverzoek te sturen, zodat de persoon het bericht sneller ziet? Of is er een andere optie om ervoor te zorgen dat het bericht zichtbaar wordt en niet in overige belandt? Zonder bijbehorende uitleg zal ik namelijk niet herkend worden en met kort berichtje erbij wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:38
Nope, vriendschapsverzoeken kan je niet voorzien van een berichtje. En zolang je nog geen vrienden bent, komen chatberichten in 'Message requests' terecht in plaats van in 'Recent'.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En als ik geaccepteerd word, verplaatst mijn bericht dan van berichtverzoeken naar 'recent', of blijft dit dan staan in verzoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op zondag 30 december 2018 @ 10:20:
En als ik geaccepteerd word, verplaatst mijn bericht dan van berichtverzoeken naar 'recent', of blijft dit dan staan in verzoeken?
Probeer het eens andersom; laat iemand anders jou een verzoek sturen en kijk wat er met het bericht bij jou gebeurt?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:38
Verwijderd schreef op zondag 30 december 2018 @ 10:20:
Als een vriendverzoek geaccepteerd wordt dan doet Facebook bij mij vaak al vanzelf een chatbox openen met "Say hi to your new Facebook friend.", dus ik gok dat de ander direct jouw berichtje te zien krijgt.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:32

MsG

Forumzwerver

Als je tegenwoordig een berichtje krijgt van iemand die niet je vriend is krijg je dat ook wel duidelijk te zien.

Enkele jaren geleden vond ik nooit gelezen berichten van niet-vrienden, die stopte Facebook weg in 'overige' en kreeg je eigenlijk alleen te zien als je daar zelf naartoe ging.

Van deze design flaw zijn ze al tijden afgestapt. Je krijgt nu heel duidelijk te zien 'pietje wil verbinding maken' en mocht degene ook Messenger hebben als app, dan duikt er gewoon zo'n rondje in beeld.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Top, ik ga het proberen, dank je!
Pagina: 1