Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

AppleCare aankopen via app Apple Store werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• wwwmarcel
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 22:15
Ik wil een applecare kopen voor mijn 1,8 and oude Xs...ik dacht dat kan via die app.
Maar als ik het nu doe, krijg ik een melding dat ik nog een artikel moet kopen (iPhone) anders gaat het niet.

...maar een apple care kan je tot 2 mnd na aanschaf doen...iemand een idee?

Beste antwoord (via wwwmarcel op 29-12-2018 21:59)

• Daedalus
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Als je de productpagina van AppleCare opzoekt, staat daar:
Koop AppleCare+ tegelijk met je nieuwe iPhone. Of doe het binnen 60 dagen na aankoop van je iPhone alsnog.

Online (je moet een serienummer bevestigen en een diagnostische test uitvoeren)
• In een Apple Store (neem je nieuwe iPhone en aankoopbewijs mee ter controle)
• Door te bellen naar 0800 020 1581 (je moet dan een diagnostische test uitvoeren en een aankoopbewijs kunnen overleggen)
Via de Apple Store app is alleen voor nieuwe telefoons. Voor al gekochte telefoons moet je dus je online je serienummer invullen, langsgaan bij de winkel of bellen met Apple.

Daedalus wijzigde deze reactie 29-12-2018 21:51 (13%)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!”
宇多田ヒカル \o/

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Als je de productpagina van AppleCare opzoekt, staat daar:
Koop AppleCare+ tegelijk met je nieuwe iPhone. Of doe het binnen 60 dagen na aankoop van je iPhone alsnog.

Online (je moet een serienummer bevestigen en een diagnostische test uitvoeren)
• In een Apple Store (neem je nieuwe iPhone en aankoopbewijs mee ter controle)
• Door te bellen naar 0800 020 1581 (je moet dan een diagnostische test uitvoeren en een aankoopbewijs kunnen overleggen)
Via de Apple Store app is alleen voor nieuwe telefoons. Voor al gekochte telefoons moet je dus je online je serienummer invullen, langsgaan bij de winkel of bellen met Apple.

Daedalus wijzigde deze reactie 29-12-2018 21:51 (13%)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!”
宇多田ヒカル \o/

• Mitch
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 20:26
Even bellen met Apple ?
AppleCare verkopen ze graag, maar je moet wel eerst een diagnostisch programma draaien om te kijken of je telefoon niet beschadigd is.

• wwwmarcel
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 22:15
thanks, het is nu gelukt

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True