Ik heb een irritant probleem met mijn Panasonic GT50 plasma TV. Deze TV heeft een CI+ slot waarin een Neotion CI+ module zit. In deze module zat voorheen een Ziggo smartcard, nu een Trined smartcard. Dat gaat niet lekker icm Fox Sports (versleuteld kanaal). Als ik Fox Sports wil kijken, dan moet ik de TV op een Fox Sports kanaal zetten (bv 251), dan de TV uitzetten en vervolgens de TV weer aanzetten zodat als ie aangaat, op dat kanaal staat. Ik krijg vervolgens wat waarschuwing en E4 foutmeldingen, maar ik kan gewoon dat kanaal kijken. Als ik een ander Fox Sports kanaal wil kijken, dan moet ik hem op dat kanaal zetten, TV uitzetten, weer aanzetten enzovoort. Ik kan dus niet normaal naar een versleuteld kanaal zappen, niet vanaf een normaal kanaal (bv NED1) of vanaf een ander Fox Sports kanaal. Het beeld blijft zwart als ik naar een Fox Sports kanaal zap zonder de TV uit en weer aan te zetten, er komen geen (fout)meldingen in beeld, er gebeurt gewoon helemaal niets.
De smartcard werkt in een losse decoder (bv een Humax) zonder enig probleem, ik kan dan gewoon van kanaal naar kanaal zappen. Volgens de TV zijn zowel de software van de CI+ module als de TV zelf up-to-date.
Heeft iemand enig idee wat ik nog zou kunnen proberen?
De smartcard werkt in een losse decoder (bv een Humax) zonder enig probleem, ik kan dan gewoon van kanaal naar kanaal zappen. Volgens de TV zijn zowel de software van de CI+ module als de TV zelf up-to-date.
Heeft iemand enig idee wat ik nog zou kunnen proberen?
De islam kan uw vrijheid schaden