Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Betaalbare laptop voor Huis/Tuin/Keuken gebruik

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• mistercmaster
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-11 10:43
Voor algemeen gebruik in huis ben ik opzoek naar een laptop welke voor de komende jaren weer het "huis/tuin/keuken" gebruik handled. De gezinsleden die wat meer eisen hebben hebben al een stroom vretende kast en bureau gefixt ;).

Besturing
Windows, dat scheelt namelijk een hele hoop "Hoe moet dit" vragen. Het aanpassings vermogen is niet al te groot om het zo maar te stellen.

Wat ga je met je laptop doen?
Webbrowser, mail, zo nu en dan wat extras maar niks intensiefs. Geen games in iedergeval

Wat is je budget?
< 500 is wel de wens eigenlijk.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, hij zal vooral in huis leven. Het liefst wel een redelijk degelijk gebouwd iets, daar hij weinig op een bureau zal staan.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen. Het liefst wel iets waar een NL support voor is mocht er ooit wat gehannes mee zijn.

Zelf zat ik te kijken naar dit apparaat:
pricewatch: Acer Aspire 3 A315-41-R9SJ
Misschien is dat zelfs al wel behoorlijk overkill.

Ben echt opzoek naar een goede prijs-kwaliteit verhouding, het hoeft niet mega veel te kunnen. Maar wel genoeg om nog een aantal jaar lekker vooruit te kunnen

Alle reacties

• Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Je geeft ietwat weinig specifieke eisen. Een i3 processor zou voldoende voor je moeten zijn.

Deze 14 inch (voor mij de fijnste maat, niet te groot/klein) HP heeft mooie specs voor <500euro (8MB RAM, IPS scherm waar fine kijkhoeken heeft, echter geen geen verlicht toetsenbord en maar 128GB SSD en volgens mij een iets oudere CPU maar nog meer dan prima):
https://www.coolblue.nl/product/813154/hp-14-ck0910nd.html

Ik zou zeggen snuffel eens bij Coolblue mbv. hun filteroptie met als minimumeisen 8MB RAM en IPS scherm.

Heb overigens zelf ervaring met HP, Asus, Acer en Lenovo en het wisselt nogal. Recent heb ik de Acer Aspire 5 en Lenovo Ideapad 320 gekocht die prima bevallen (i5, 256GB en 15 inch). M'n huidige laptop is HP x360 spectre en bevalt prima maar is een andere prijsklasse.

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.