Voor algemeen gebruik in huis ben ik opzoek naar een laptop welke voor de komende jaren weer het "huis/tuin/keuken" gebruik handled. De gezinsleden die wat meer eisen hebben hebben al een stroom vretende kast en bureau gefixt
.
Besturing
Windows, dat scheelt namelijk een hele hoop "Hoe moet dit" vragen. Het aanpassings vermogen is niet al te groot om het zo maar te stellen.
Wat ga je met je laptop doen?
Webbrowser, mail, zo nu en dan wat extras maar niks intensiefs. Geen games in iedergeval
Wat is je budget?
< 500 is wel de wens eigenlijk.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, hij zal vooral in huis leven. Het liefst wel een redelijk degelijk gebouwd iets, daar hij weinig op een bureau zal staan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen. Het liefst wel iets waar een NL support voor is mocht er ooit wat gehannes mee zijn.
Zelf zat ik te kijken naar dit apparaat:
pricewatch: Acer Aspire 3 A315-41-R9SJ
Misschien is dat zelfs al wel behoorlijk overkill.
Ben echt opzoek naar een goede prijs-kwaliteit verhouding, het hoeft niet mega veel te kunnen. Maar wel genoeg om nog een aantal jaar lekker vooruit te kunnen
Besturing
Windows, dat scheelt namelijk een hele hoop "Hoe moet dit" vragen. Het aanpassings vermogen is niet al te groot om het zo maar te stellen.
Wat ga je met je laptop doen?
Webbrowser, mail, zo nu en dan wat extras maar niks intensiefs. Geen games in iedergeval
Wat is je budget?
< 500 is wel de wens eigenlijk.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, hij zal vooral in huis leven. Het liefst wel een redelijk degelijk gebouwd iets, daar hij weinig op een bureau zal staan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen. Het liefst wel iets waar een NL support voor is mocht er ooit wat gehannes mee zijn.
Zelf zat ik te kijken naar dit apparaat:
pricewatch: Acer Aspire 3 A315-41-R9SJ
Misschien is dat zelfs al wel behoorlijk overkill.
Ben echt opzoek naar een goede prijs-kwaliteit verhouding, het hoeft niet mega veel te kunnen. Maar wel genoeg om nog een aantal jaar lekker vooruit te kunnen