Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

3.5mm (F) naar 2x 3.5mm (m)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• sgtskullcandy
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 02-06-2021
Ik ben op zoek geweest naar een 3.5mm (F) naar 2x 3.5mm (m) kabeltje waarin alles 3polig is. Dit om mijn tv en mijn pc beiden op hetzelfde speakersetje aan te kunnen sluiten.

Ik bedoel daarom dus niet de kabeltjes die bedoeld zijn om bijvoorbeeld een 3.5mm 4polig stekkertje van een headset in te kunnen steken in een aparte output en input poort. Na veel gezocht te hebben online kan ik deze niet vinden.

Nu heb ik mij bedacht om gewoon een audiosplittertje te gebruiken, in combinatie met 2x een male to male kabel en 1x een female to female kabel. Ik vraag mij alleen af waarom deze kabeltjes niet bestaan, en of dit wel een goed idee is. Als er iemand mij kan helpen/uitleggen waarom dit niet werkt ben ik dolblij.

Alvast bedankt!

Alle reacties

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-11 22:36
Denk omdat 2 uitgaande muziek kanalen, niet samen naar 1 speaker set mag gaan.

Kun je geen schakelaar ertussen zetten, zodat maar 1 uitgang werkt? Dus of pc of tv.

Of een versterker kopen, die meerdere ingangen heeft, hier zie dat dit onderverdeeld is, en niet 1 aansluiting om meerdere geluidsbronnen ter verbinden.

• sgtskullcandy
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 02-06-2021
Een schakelaar en een versterker kosten beiden geld :) ik heb het uiteindelijk opgelost door hem gewoon in de 3.5mm poort van de tv in te steken en de tv als secundaire "monitor" aan te sluiten op de pc. Dit wilde ik toch al doen maar was even vergeten dat hdmi ook audio mee kan pakken... 8)7 . Toch bedankt!