Toon posts:

Advies processor

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb voor kerst een Elgato gekregen om te streamen, enkel is mijn huidige processor niet goed genoeg om dit te kunnen draaien. Bij de minimum requirements word een Intel Quad Core i5 aangeraden. Ik heb nu een AMD processor, werkt een Intel processor dan ook om mijn systeem of moet ik een vergelijkbare AMD processor hebben, en welke zou dit dan zijn?

Voorkeur gaat uit naar een product op Vraag en Aanbod.

Mocht het nodig zijn, overige PC specs:
AMD Athlon(tm) IIX4 620 Processor 2.60Ghz
MSI 770-G45
MSI GeForce GTX 750 Ti

PC wordt enkel gebruikt voor de streamen, game zelf is op xbox

Alle reacties

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Wat heb je zelf al gevonden, want je post nu een boel basisvragen waaruit niet blijkt dat je al zelf wat hebt uitgezocht. Zie ook Het algemeen beleid #quickstart.

We willen je best helpen, maar we gaan er vanuit dat je vóór je je topic opent zelf het een en ander hebt uitgezocht.

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-02 22:54
Nee een intel CPU werkt niet in dat systeem. De snelste AMD CPU die op dat moederbord werkt volgens de compatibiliteitslijsten is de AMD Phenom X6 1090T. In veel benchmarks is een oude i5 (2de gen) al sneller. Kortom je kunt beter de hele pc vervangen als je wilt streamen. Je bent tenminste een ander mobo en cpu nodig. En als je wat nieuws haalt ook nieuw ram.

[ Voor 14% gewijzigd door .Maarten op 29-12-2018 15:33 ]

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Verwijderd kijk in v&a eens naar i5 upgrade setjes. weet zo niet wat je budget is btw

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 12:18
Intel i5-4xxx of beter zeggen de systeemeisen. Dan valt al het AMD spul van het pré Ryzen tijdperk al af.