stack netwerkverbinding 2 accounts

Pagina: 1
Acties:
  • 294 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sven123ab
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 29-07-2022
ik gebruik stack heb 2 gebruikers account een familie account en een persoonlijk account ik kan ze niet allebei toevoegen aan mij netwerkverbinding is daar nog een oplossing voor?

Stack windows

van alles geprobeerd maar blijft aangegeven dat ik al ingelogd ben met 1

denk dat het komt omdat het 2 keer hetzelfde WebDAV moet gebruiken.

wie kan mij helpen?!!!?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Welkom op GoT. Ik zou graag je topic willen verplaatsen naar het juiste forum, want NOS is niet de juiste plek hiervoor aangezien je Windows gebruikt. Je vraag is ook niet direct OS gerelateerd, daarom is Client Software Algemeen een betere plek daarvoor. Maar je toont dermate weinig inzet en informatie, dat een nieuw topic op de juiste plek meer tot z'n recht komt.

Omdat je een vraag stelt, heb je netjes een vraag-topic gemaakt. Er staat dan een paar standaard zaken bij die je helpen om een degelijke start te maken. Wees daarbij zo uitgebreid mogelijk in wat je zoal hebt gedaan. Alleen maar zeggen dat je 'van alles hebt geprobeerd' is niet voldoende, want het specificeert niet wát je al hebt gedaan. Mensen kunnen dan advies geven die je wellicht al hebt uitgevoerd en dat is dan zonde van de tijd die beide partijen erin steken.

Lees ook nog even Het algemeen beleid #quickstart door zodat je wat beter voorbereid bent voor het maken van een goede topicstart voor je vraag.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Dit topic is gesloten.