Hallo,
Ik heb een HP Win10 laptop die in een Autoherstel loop is beland.
Bij opstarten zijn de volgende teksten te zien:
1 Autoherstel voorbereiden
2 Problemen vaststellen op de computer
3 Herstel Uitvoeren
4 Dan verschijnt een blauw scherm: pc kan niet worden hersteld met Autoherstel.
Ik kies dan Geavanceerde opties.
1 Doorgaan naar Win 10 heeft hetzelfde resultaat als hierboven
2 Een apparaat gebruiken heb ik nog neit getest. Geen idee hoe.
3 Probleem oplossen:
a Pc opnieuw instellen geeft als resutaat: Er is een probleem met het opnieuw instellen. Er is niets gewijzigd
b Recovery Manager, schijfcontrole Win partitie geeft als resultaat: Failed to transfer logged message to the event log with status 50. No further action required
Recovery Manager, schijfcontrole voor herstelpartitie geeft als resultaat: No problems. No further action required
Wil ik een opdrachtprompt uitvoeren om e.e.a. te testen zoals hier beschreven staat dan begint deze met de tekst: Onvoldoende geheugenbronnen beschikbaar.
En nu loop ik dus een beetje vast en hoop ik dat ik wat tips krijg om dit te kunnen herstellen.
Vast bedankt.
Ik heb een HP Win10 laptop die in een Autoherstel loop is beland.
Bij opstarten zijn de volgende teksten te zien:
1 Autoherstel voorbereiden
2 Problemen vaststellen op de computer
3 Herstel Uitvoeren
4 Dan verschijnt een blauw scherm: pc kan niet worden hersteld met Autoherstel.
Ik kies dan Geavanceerde opties.
1 Doorgaan naar Win 10 heeft hetzelfde resultaat als hierboven
2 Een apparaat gebruiken heb ik nog neit getest. Geen idee hoe.
3 Probleem oplossen:
a Pc opnieuw instellen geeft als resutaat: Er is een probleem met het opnieuw instellen. Er is niets gewijzigd
b Recovery Manager, schijfcontrole Win partitie geeft als resultaat: Failed to transfer logged message to the event log with status 50. No further action required
Recovery Manager, schijfcontrole voor herstelpartitie geeft als resultaat: No problems. No further action required
Wil ik een opdrachtprompt uitvoeren om e.e.a. te testen zoals hier beschreven staat dan begint deze met de tekst: Onvoldoende geheugenbronnen beschikbaar.
En nu loop ik dus een beetje vast en hoop ik dat ik wat tips krijg om dit te kunnen herstellen.
Vast bedankt.