Hallo ik heb dus een probleem met mijn ASUS DSEB-DG Mobo hij wil niet opstarten met een 2gb ram stick of groter!!!
Ik heb 7 fb dimm stickies waarvan 2 4GB, 4 2GB en 1 1GB waarvan alleen de 1GB stick werkt
Relevante hardware die ik gebruik:
wat er in zit 2x Intel Xeon e5405, 2x AMD Radeon HD4850,1GB ram en een paar harde schijven
Ik heb al geprobeerd:
Alle 6 de ram stickies apart te draaien (post niet)
Bios reset
1 ram stickie in andere sloten (memory error)
In de bios kijken of de ram telling aan staat (dus niet overslaat (kan niet, staat geen optie voor)
Wat ik niet kan testen:
Of de andere ram stickies werken in een andere pc
Ik zit echt met mijn handen in het haar, misschien dat jullie iets weten want dit is mijn eerste "echte" server moederbord (ik heb al 3 jaar ervaring met consument pc's zonder fb dimm)
Met vriendelijke groet:
Sander
Ik heb 7 fb dimm stickies waarvan 2 4GB, 4 2GB en 1 1GB waarvan alleen de 1GB stick werkt
Relevante hardware die ik gebruik:
wat er in zit 2x Intel Xeon e5405, 2x AMD Radeon HD4850,1GB ram en een paar harde schijven
Ik heb al geprobeerd:
Alle 6 de ram stickies apart te draaien (post niet)
Bios reset
1 ram stickie in andere sloten (memory error)
In de bios kijken of de ram telling aan staat (dus niet overslaat (kan niet, staat geen optie voor)
Wat ik niet kan testen:
Of de andere ram stickies werken in een andere pc
Ik zit echt met mijn handen in het haar, misschien dat jullie iets weten want dit is mijn eerste "echte" server moederbord (ik heb al 3 jaar ervaring met consument pc's zonder fb dimm)
Met vriendelijke groet:
Sander